רפאלוב לא שותף בניצחון ברוז', שיחק 47 דקות בלבד ב-15 משחקים

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | האתר הרשמי

הישראלי ממשיך לא להילקח בחשבון בקבוצתו הבלגית, גם ניר ביטון ישב 90 דקות על הספסל ב-0:2 של סלטיק על דאנדי. רייכרט עדיין מחכה לבכורה רשמית בזולטה וארחם. גם סייף לא שותף

(גודל טקסט)

לצד משחקי הבוקסינג דיי באנגליה, בהם לקחו חלק גם תומר חמד ובירם כיאל שהפסידו עם ברייטון 2:0 לצ'לסי, גם בפרמייר-ליג הסקוטית נערך היום (שלישי) מחזור חג המולד כשמוליכת הטבלה סלטיק גברה 0:2 בחוץ על דאנדי, כשניר ביטון שוב לא שותף וישב 90 דקות על הספסל.

בבלגיה, מצבו של ליאור רפאלוב לא משתפר ולמרות שקבצתו קלאב ברוז' חזרה מפיגור 1:0 בהפסקה וניצחה 2:4 את מוסקרון בסיום, הקשר הישראלי שוב ראה את כל המשחק מהספסל. ושימו לב לנתון הבא: רפאלוב שותף 47 דקות בלבד ב-15 משחקי הליגה האחרונים, בכולם כמחליף, כשבשלושה מהם כלל לא נכלל בסגל.

בן רייכרט לעומתו נכלל בסגל של זולטה וארחם בפעם השלישית בארבעת משחקי הליגה האחרונים ובפעם הרביעית מתחילת העונה בכל המסגרות. למרות הכל, הקשר טרם ערך הופעת בכורה רשמית במדי הקבוצה הבלגית, שהובסה 4:0 על ידי שרלרואה אחרי שנשארה בתשעה שחקנים כבר אחרי 27 דקות בעקבות כרטיסים אדומים.


רפאלוב. משותף רק באימונים (קלאב ברוז', רשמי)

במשחק נוסף, גם הישראלי/אמריקאי קני סייף ישב 90 דקות על ספסל גנט השלישית בטבלה שהפסידה 1:0 באנדרלכט למדורגת מקום אחד מעליה. הקשר שחזר מפציעה בחודש שעבר שותף 57 דקות בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים, בכולם כמחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי