זהבי שלישי ברשימת השחקנים הכי טובים מחוץ לאירופה ב-2017

ערן זהבי
ערן זהבי | הליגה הסינית

הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו ר.פ הקדים את ג'ובינקו, וייה והולק בדירוג של האתר הספרדי המכובד "מרקדור אינטרנשיונל": "יש לו בדם חוש לכיבוש שערים". ארתור ראשון, לואן שני

(גודל טקסט)

ערן זהבי אולי לא נכלל בין המועמדים לספורטאי השנה של משרד הספורט בגלל זריקת סרט הקפטן המפורסמת, אבל עדיין הוא מביא לנו כבוד גדול כאשר האתר הספרדי "מרקדור אינטרנשיונל" פרסם את רשימת השחקנים הטובים ביותר מחוץ לאירופה לשנת 2017 ודירג את ערן זהבי במקום השלישי המאוד מכובד.

הבחירה נעשתה על ידי בחירה של כל אחד מהכותבים באתר שנתן חמש נקודות לשחקן המצטיין והכי פחות טוב קיבל נקודה. אחד הקריטריונים היה שהכדורגלן לא שיחק אפילו דקה ב-2017 באירופה וכך לליגות של ברזיל, ארגנטינה וגם סין ו-MLS יש נציגות גדולה ברשימה. שני מצביעים מתוך שמונת המומחים שהצביעו בחרו בזהבי לשחקן השנה.

ארתור מגרמיו הברזילאית דורג ראשון עם 32 נקודות, לואן, אף הוא מגרמיו, עם 22 נקודות וההפתעה הענקית היא זהבי שנבחר שלישי עם 10 נקודות. הכוכב הישראלי של גוואנגז'ו ר.פ הקדים את סבסטיאן ג'ובינקו, כוכבה האיטלקי של טורונטו מה-MLS שסיים שביעי עם חמש נקודות ואת דויד וייה, חלוץ ברצלונה ואתלטיקו מדריד לשעבר שמשחק כיום בניו יורק סיטי וכבש 22 שערים העונה. הוא סיים מקום 15 עם שתי נקודות. הולק ששיחק בליגה הסינית, אף הוא בשנחאי SIPGסיים במקום ה-21 עם נקודה אחת.

פרשן האתר ראול פואנטס כתב על זהבי: "השליטה שלו ברחבה בעונה הראשונה שלו בסין הראתה שיש לו את החוש הזה לכיבוש שערים בדם. הוא כובש שערים מולד ששיחק בליגה שונה לחלוטין מהליגה שהכיר.

ערן זהבי. נכלל ברשימה מכובדת (אתר הליגה הסינית)
ערן זהבי. נכלל ברשימה מכובדת (אתר הליגה הסינית) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי