יוחלף בבועט אחר? כעס בזלצבורג על הפנדל של דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

מלך השערים ניסה להתחכם ובעט מ-11 מטרים כדור מעל המשקוף ב-0:0 מול גראץ, המאמן לא חסך בביקורת: "למה לבעוט ככה? אולי נחליף בועט, השחקנים ידברו ביניהם על זה". גם בתקשורת טענו שהישראלי נראה הרחק משיאו

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל מתכוננים למשחקים נגד סלובניה ואוסטריה במוקדמות היורו ועוקבים אחרי הליגיונרים. מי שמושך את מרבית תשומת הלב, כרגיל, הוא מואנס דאבור שאמור להיות הסקורר הראשי של הנבחרת, אבל דווקא כעת, אחרי שחתם בסביליה, יש הרגשה שירד ביכולתו.

אתמול (ראשון) דאבור החמיץ פנדל ברשלנות בתיקו 0:0 של רד בול זלצבורג בבית מול שטורם גראץ וזה היה המשך ישיר לתבוסה הכואבת מול נאפולי בליגה האירופית 3:0 ביום חמישי, משחק שאחריו ספג ביקורות על כך שהיה בגדר נעלם. דאבור היה יכול להיכנס להיסטוריה של המועדון אם היה כובש – גם שער ניצחון וגם את שער המאה בעידן המאמן מרקו רוזה בזלצבורג, אך הישראלי בעט את הפנדל מעל המשקוף בדקה ה-74. בזלצבורג מתנחמים בכך שהקבצה עדיין מוליכה בבטחה את טבלת הליגה, עם פער של תשע נקודות מהשנייה לינץ.

המאמן רוזה אמר אחרי המשחק: "אם דאבור היה כובש, אני הראשון באצטדיון שהייתי חוגג ואם הוא מחמיץ זה בסדר, אבל אני שואל את עצמי למה לבעוט ככה? אני בטוח אדבר איתו על כך". באוסטריה תוהים האם דאבור ימשיך להיות בועט הפנדלים הראשון של הקבוצה ורוזה אמר על כך: "אם דאבור יכול להבטיח לי שהוא יחזור ליכולת הטובה בפנדלים, אולי הוא יחזור לבעוט. נדבר על זה. אני חושב שיהיה טוב אם הבחורים ידברו ביניהם על כך ויחליטו ביניהם מי יבעט את הפנדלים ואם לא תהיה החלטה אז אני כמאמן אומר את דעתי מכוח סמכותי". רוזה אמר כי הוא הוא לא יכול להאשים את שחקניו שלא ניצחו: "הם השקיעו המון על כר הדשא ולעתים אפילו היו יותר מדי מושלמים".


דאבור. פנדל רשלני (Gettyiamges)

בעיתון "זלצבורג נכריטכן" מתחו ביקורת די חריפה על דאבור. במאמר מערכת על מצבה של זלצבורג כעת נכתב: "הקבוצה של רוזה לא הבקיעה כבר שני משחקים אפילו שער אחד. רוזה זקוק כעת לחלוץ מריח שערים ודאבור לא נמצא כיום בשיאו והוא לא חד כמו בעבר, למרות שללא ספק הוכיח את עצמו ככובש מצוין בעונות האחרונות בקבוצה. הוא הרבה יותר עצבני מבעבר והפנדל מול שטורם גראץ היתה שחצני. הוא פספס ניצחון על שטורם גראץ ולא ברור אם היכולת שלו תספיק למשחק נגד נאפולי. רוזה צריך לשקול למצוא חלוץ אחר יותר בכושר בימים אלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי