צפו: 2:4 קריטי לכהן ואינגולשטאט, כיאל עקץ את מאמנו?

אינגולשטאט
אינגולשטאט | AFP

קפטן הקבוצה מליגת המשנה בגרמניה השלים 90 דקות בקרב התחתית נגד דואיסבורג, בעוד בגביע האנגלי כריס יוטון לא הכליל את קשר הנבחרת בסגל למשחק נגד מנצ'סטר סיטי וכנראה זכה לתגובה בטוויטר. בישול לאלטמן בפאו

(גודל טקסט)
שבת נוספת של כדורגל יצאה לדרך ברחבי העולם וגם הלגיונרים שלנו נטו חלק במשחקי קבוצותיהם. בעוד בליגה הסינית ערן זהבי ודיא סבא הפסידו בדרבי של גוואנגז'ו, שחקן אחר של נבחרת ישראל, אלמוג כהן, סייע לקבוצתו לצבור שלוש נקודות קריטיות בתחתית ליגת המשנה בגרמניה. 


אינגולשטאט התארחה במסגרת המחזור ה-28 בבונדסליגה השנייה אצל דואיסבורג, קרב בין המדורגת לפני אחרונה לנועלת הטבלה, ובו הצליחו אלמוג כהן (90 דקות) וחבריו שבמקום האחרון להשיג 2:4 קריטי שהשוותה את הניקוד שלהם לזה של דואיסבורג, 22 נקודות לכל אחת, במה שקירב את הישראלי וקבוצתו מרחק שתי נקודות מהמקום ה-16 המוביל למשחקי מבחן, אם כי למאגדבורג משחק חסר.


בגביע האנגלי, הקשר בירם כיאל נותר מחוץ לסגל של ברייטון למשחק נגד מנצ'סטר סיטי וככל הנראה לא אהב את העובדה שכלל לא יתלבש למשחק ועוד במפעל בו שותף בשלבים המוקדמים, אחרת קשה להסביר את הציוץ הבא:


‍♂️‍♂️‍♂️

— Beram Kayal (@BKayalOfficial) April 6, 2019


בצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה, יצא לדרך המחזור ה-40 והמשחק הראשון הפגיש את נוריץ' שבמקום הראשון לבין קווינס פארק ריינג'רס שבמקום ה-17. זה הסתיים ב-0:4 לזכות הקנריות, כשתומר חמד ישב על הספסל במשך 90 דקות גם במשחק הראשון לאחר פיטורי המנג'ר סטיב מקלארן. 


⏱ It's all over at Carrow Road.

(4-0) #NORQPRpic.twitter.com/hBwqXuSAFB

— QPR FC (@QPR) April 6, 2019


בליגה הסקוטית, היברניאן ניצחה את הארטס 1:2 במשחק חוץ ובזכות שלוש הנקודות חלפה על פני יריבתה בטבלה וטיפסה למקום החמישי בתום 33 מחזורים. אופיר מרציאנו השלים 90 דקות במשחק בו קבוצתו אף נקלעה לפיגור והפכה הודות לצמד של האירי דריל הורגן. לגיונר נוסף בסקוטלנד הוא ניר ביטון, שעדיין פצוע ולא שותף ב-0:0 של סלטיק נגד ליווינגסטון.


ביוון, עומרי אלטמן עלה מהספסל בדקה ה-73 ודקה לאחר מכן בישל את שער הניצחון ב-0:2 של פנאתינייקוס על אריס סלוניקי, בזכותו הירוקים שמרו על המקום השישי בטבלה.


באזרבייג'ן, אלי בבייב פתח בהרכב בעוד אמיר עגייב נותר על הספסל ב-1:2 של סומגאייט על קשלה, ניצחון בזכותו הקבוצה של צמד הישראלים טיפסה למקום הלפני האחרון עם 20 נקודות לזכותה בתום 23 מחזורים, הורידה לשם את יריבתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי