דיווח: בן חיים לא יחזור לשחק העונה, יעזוב את ספרטה פראג?

טל בן חיים
טל בן חיים | טוויטר

בצ'כיה טוענים שראשי המועדון כועסים על החלוץ, שבחר לעבור את השיקום בישראל ועדיין לא מוכן לשוב למגרשים. "השאלה שעולה היא האם הוא יילבש את חולצת המועדון פעם נוספת, היה יכול להיות כשיר מזמן"

(גודל טקסט)

לפני כחודש, בראיון מיוחד מיוחד לספורט1, אמר טל בן חיים שקיים סיכוי שהוא יהיה כשיר לפני סיום העונה ואולי אף ישחק בשני המשחקים האחרונים של ספרטה פראג. בצ'כיה, לעומת זאת, מדווחים שהחלוץ שנעדר זמן רב בשל קרע ברצועה הצולבת לא ישוב למגרשים השנה ויותר מכך – קיימת אפשרות שהוא לא ימשיך במועדון בעונה הבאה.

"אם אוהדי ספרטה ציפו לראות את טל בן חיים חוזר לשחק העונה, זה כבר לא יקרה", נכתב. "הסיבה? שחקן הכנף הישראלי עדיין לא מוכן ואזרחי פראג יסיימו את הליגה בלעדיו. הוא היה יכול לחזור לשחק כבר מזמן, אך זה לא קרה לאחר שהוא התעקש לעבור את השיקום בישראל, חזר לא מוכן והשאלה שעולה כעת היא האם הוא יילבש את חולצת המועדון בעתיד".

עוד נטען בכתבה כי ראשי ספרטה פראג כועסים על בן חיים ודובר על מספר קבוצות אפשריות שעשויות לקלוט אותו בעונה הבאה כאשר נראה שהמועדון עשוי לוותר על דמי העברה על מנת להיפתר מתשלום שכרו הגבוה בשנתיים הקרובות.

כזכור, בקיץ 2017 שילמה הקבוצה הצ'כית כ-2.9 מיליון יורו למכבי תל אביב והחתימה את שחקן הכנף על חוזה לארבע שנים תמורת כארבעה מיליון יורו במהלך כל התקופה.


בדרך החוצה? בן חיים (ספרטה פראג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי