ערן זהבי במקום השני בטבלת הכובשים הזרים הגדולים בסין

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

גוואנגז'רו ר.פ שוב הפסידה, אבל הכוכב הפציץ צמד והעלה את מאזנו ל-20 שערים ב-16 הופעות העונה בליגה. המשימה הבאה: לעקוף את אלקסון הברזילאי ולנפץ את שיא הכיבושים בעונה

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו ר.פ אמנם הפסידה אתמול (שישי) 3:2 לדליין ייפאנג של רפא בניטס וירדה למקום ה-10 בתום 17 מחזורים בליגה הסינית, אבל התקופה הנהדרת של ערן זהבי, לפחות מבחינת כיבוש שערים, נמשכה.

זהבי, שהבקיע צמד, הגיע ל-78 שערי ליגה ב-87 הופעות, נתון שהעלה אותו למקום בשני בכל הזמנים בטבלת הכובשים הזרים בסין, כאשר רק אלקסון הברזילאי, שהבקיע 96 שערים ב-147 משחקים, ניצב לפניו.

כוכב נבחרת ישראל מצא את הרשת 20 פעמים ב-16 הופעות העונה והפער בינו לבין גרציאנו פלה, שמדורג במקום השני בטבלת הכובשים של הליגה, עומד על לא פחות משמונה שערים. אשתקד, לשם השוואה, זהבי הבקיע 20 שערים ב-26 משחקי ליגה.

זהבי הבקיע תשעה שערים בארבעת משחקיו האחרונים בסין והמשימה הבאה שלו תהיה לעקוף את אלקסון, שבענות 2014 מצא את מצא את הרשת 28 פעמים במדי גוואנגז'ו אברגרנדה וקבע את שיא הכיבושים לעונה אחת בליגה הסינית. זהבי היה קרוב לעשות זאת לפני שנתיים, אולם בסופו של דבר הסתפק ב-27 שערים.


בלתי ניתן לעצירה. ערן זהבי (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי