כיאל: "כשאלחמיד יחתום בסלטיק, זה יהיה היום הכי טוב בחייו"

חאתם עאבד אלחמיד
חאתם עאבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

קשר העבר של מועדון הפאר הסקוטי וחברו של הבלם שיעבור מב"ש התראיין ל"רקורד ספורט": "הוא התייעץ איתי וכמובן שזו הזדמנות גדולה עבורו לשחק במועדון כל כך גדול. אני בטוח שהוא יתאקלם"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

בסלטיק מצפים להשלים את מעברו של הבלם חאתם אלחמיד ב-24 השעות הקרובות, אחרי שמול הפועל באר שבע הכל סוכם וכעת מה שמונע את השלמת העסקה המוערכת בלמעלה מ-1.6 מיליון ליש"ט הוא רישיון העבודה של הבלם, תהליך בו מסייעים גם צוות נבחרת ישראל ווילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג, אבל בתקשורת בגלאזגו כבר עוסקים בצורה נרחבת בבלם הרכש החדש מבירת הנגב.

בין שלל ההתייחסויות לאלחמיד, ב"רקורד ספורט" שוחחו לקראת הגעתו עם קשר העבר של הקבוצה ושחקן ברייטון מהפרמיירליג בשנים האחרונות, בירם כיאל שהודה: "זו הזדמנות גדולה עבור חאתם. אני מאוד שמח בשבילו שהוא זוכה לאפשרות לשחק במועדון גדול כמו סלטיק. כמובן שהוא ביקש את דעתי, אני מגדיר את עצמי כחבר טוב שלו, ואמרתי לו שהיום בו יחתום זה כנראה יהיה היום הכי טוב בחיים שלו".

כיאל המשיך ואמר: "כשאתה מצטרף למועדון גדול כמו סלטיק, אתה צריך להיות שחקן עם ניסיון – והוא אחד שצבר מספיק ניסיון. הוא גם רשם הופעת בכורה בנבחרת, היה בבלגיה ופחות הצליח בגנט וחזר לישראל. עכשיו אני מאמין שהוא חזק יותר מנטלית ומנוסה יותר. הוא שחקן מאוד מהיר שיודע להגן והוא רגוע כשהכדור אצלו ברגל. הוא גם ורסטילי, יכול לשחק כבלם וכמגן ימני, אבל אני מכיר אותו כבלם".

לסיום אמר אקס הירוקים: "עם כל הכבוד לשחקנים שכיום בסלטיק, הוא צריך להוכיח את עצמו ולהראות שהוא ראוי למועדון גדול כמו סלטיק. הוא ווינר ואדם עם אופי טוב, אני בטוח שהוא יתאקלם היטב בחדר ההלבשה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי