וייסמן התראיין באוסטריה: "השתכנעתי שוולפסברגר מתאימה לי"

שון וייסמן
שון וייסמן | וולפסברגר

לאחר הצמד במחזור פתיחת העונה באוסטריה, החלוץ התראיין ל"סקיי" וסיפר על בחירתו בקבוצה ("הפילוסופיה מתאימה לי ורציתי לשחק בליגה האירופית"), יחסיו עם מאמן הנבחרת אנדי הרצוג ומצבו לאחר הפציעה הלא נעימה

(גודל טקסט)
שון וייסמן כבש בסוף השבוע צמד שערים בזכותו קבוצתו וולפסברגר רשמה 0:3 מוחץ על אדמירה והחלוץ הישראלי הפך לראשון בבונדסליגה האוסטרית מזה שבע שנים שכובש צמד בהופעתו הראשונה, אולם לצערו גם נתקל בשוער היריבה ונפצע בפניו, כך שסיים את ההתמודדות מוקדם מהצפוי.


מיד לאחר המשחק הוא עדכן מבית החולים על הטבה במצבו ואכן נשללה כל אפשרות לשבר בארובת העין, אבל רק הערב (שני), בראיון ל"סקיי אוסטריה", אישר החלוץ בראיון: "אני מצפה לחזור לאימונים ביום רביעי. אני בסדר, אתמול היה רע יותר ועכשיו אני כבר מצליח לראות בבירור וזה הכי חשוב. אני רוצה לחזור לאימונים ולשחק בסוף השבוע", אמר החלוץ בן ה-23.


וייסמן מעורר עניין רב באוסטריה לאור צמד השערים במחזור הראשון בליגה והעובדה שכבש גם בגביע שבוע קודם לכן: "הסתכלתי על המקום ועל הקבוצה, שוחחתי עם המאמן ג'רארד שטרובר מספר פעמים והשתכנעתי שהפילוסופיה שלו ושל המועדון מתאימה לי. הם עשו עבודה נהדרת בעונה שעברה ורציתי להיות חלק מקבוצה כזו, שגם תשחק העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית".




כמובן שווייסמן גם התייחס בראיון לצוות האוסטרי של נבחרת ישראל בראשות אנדי הרצוג, שצפה מקרוב במשחק בשבת כפרשן הערוץ: "הוא זימן אותי לסגל ושוחחנו ארוכות על הבונדסליגה והכדורגל האוסטרי. יש לי איתו מערכת יחסים מצוינת ואני חושב שהוא מאמן נהדר שיעזור לנבחרת".


במקביל, באוסטריה פורסם גם ראיון עם אנדי הרצוג שאמר על החלוץ: "הוא אלטרנטיבה טובה עוברנו אם הוא ימשיך ביכולת הזאת. זו יכולה להיות העונה שלו, בה הוא יכול להראות בזירה האירופית שהוא שחקן טוב", אמר המאמן הלאומי.



הרצוג. החמיא לווייסמן אחרי הסיפתח בבונדסליגה האוסטרית (אודי ציטיאט)


על התחרות שצפויה לוייסמן עם דאבור וזהבי בנבחרת: "לדאבור לא יהיה משחק בחודש הקרוב אז נראה כיצד אנחנו מתמודדים עם זה. נתכנן את הכל ונמצא את הפתרון הנכון".


על מצב הנבחרת במוקדמות היורו: "היינו האנדרדוג בבית בתחילת הקמפיין, ועדיין אנחנו מדורגים במקום השני. שיחקנו טוב במחצית הראשונה בפולין, וחייבים להסתכל על הצד החיובי של המשחק שהיה. זה לא פשוט לנצח את אוסטריה פעמיים כשאתה ישראל. אני חושב שהמשחק השני יהיה קשה יותר, בגלל שהאוסטרים כבר לא יזלזלו בנו, וזה יהיה בבית שלהם"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי