"כמו להחתים שחקן רכש": בסלטיק מתמוגגים מניר ביטון

ניר ביטון
ניר ביטון | Gettyimages

אחרי עונה לא פשוטה במהלכה כמעט לא שיחק, הישראלי רשם הופעות מוצלחות בתור בלם במוקדמות ליגת האלופות ובסקוטלנד מפרגנים: "החזרה שלו מהווה דחיפה אדירה עבור הצוות המקצועי, שסומך עליו בעיניים עצומות"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אחרי תקופה לא פשוטה במהלכה קרע את הרצועה הצולבת ועבר שיקום ארוך, ניר ביטון פתח את עונת 2019/20 עם ארבע הופעות רצופות בעמדת הבלם ובתקשורת הסקוטית מתמוגגים מכושרו: "זה מדהים, כמו החתמה חדשה עבור סלטיק – ניר חזר ליכולת שאפיינה אותו לפני הפציעה ההרסנית".

בסקוטלנד התייחסו לכך שהאלופה עשויה לאבד מספר שחקני מפתח עד סגירת החלון: "משחק ההגנה של סלטיק זקוק לנוכחות המרגיעה של ניר בתקופה הסוערת הזו. ניל לנון סומך עליו בעיניים עצומות ונראה שהוא עומד למלא תפקיד מאוד חשוב העונה".

על האיכויות של ביטון נכתב: "סלטיק היא הקבוצה הדומיננטית ברוב המשחקים שלה, כך שהיכולת של ניר להתחיל התקפות בתור בלם היא מאוד משמעותית. ניר מסוגל למלא שני תפקידים (קשר ובלם) בצורה כמעט זהה וזו דחיפה אדירה עבור הצוות המקצועי, שעדיין לא יודע איך יראה הסגל. חזרתו תסייע רבות לקבוצה שנמצאת בעיצומה של תקופה מעבר".

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים במוקדמות ליגת האלופות, ביטון וסלטיק יתארחו באמצע השבוע (רביעי ב-21:00) ברומניה אצל קלוז' במסגרת הסיבוב השלישי ויקוו להעביר את ההכרעה לגומלין שייערך שישה ימים לאחר מכן בסלטיק פארק. עדיין לא ברור האם הרכש החדש חאתם עבד אלחמיד ייכלל בסגל של אלופת סקוטלנד, שחולמת על עלייה לשלב הבתים של המפעל היוקרתי.


סומך עליו בעיניים עצומות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי