אלחמיד נפצע בבכורה, סלטיק פתחה את הליגה עם 0:7 מהדהד

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | Ian Rutherford - PA Images / Contributor

אלופת סקוטלנד התפוצצה עם 0:7 מרשים על סט. ג'ונסטון. המגן שהגיע מבאר שבע נפגע והוחלף (51), ניר ביטון שוב הצטיין במרכז ההגנה. אופיר מרציאנו שמר על רשת נקייה בניצחון היברניאן

(גודל טקסט)

חאתם עבד אלחמיד רשם הערב (שבת) הופעת בכורה לא ממש מוצלחת במדי סלטיק: המגן שהגיע מהפועל באר שבע פתח בהרכב, אך לרוע מזלו נפצע והוחלף כעבור 51 דקות. מי שהשלים 90 דקות בעמדת הבלם והמשיך להצטיין הוא ניר ביטון, שנראה מצוין במשחקים הראשונים של העונה.


סלטיק, אלופת סקוטלנד ומחזיקת הגביע וגביע הליגה בעונה שעברה, פתחה את עונת 2019/20 בניצחון ביתי מרשים של 0:7 על סט. ג'ונסטון והתמקמה במקום הראשון בטבלה. מיכאל ג'ונסטון (9), ראיין כריסטי (26, 30 ו-67), אוליבייה נצ'אם (72), אודסון אדוארד (80) ולי גריפית'ס (86) כבשו לזכות האלופה, שתתארח ביום רביעי (21:00) אצל קלוז' במוקדמות ליגת האלופות.


ועוד בסקוטלנד במחזור המשחקים הראשון, היברניאן עם אופיר מרציאנו בשער (90 דקות), ניצחה בביתה 0:1 את סט. מירן. סקוט אלן כבש את שער הניצחון בדקה ה-85.


מואנס דאבור לא שותף ב-1:2 של סביליה על הופנהיים במשחק הכנה, אך לפחות הוא ראה מהספסל את עילאי אלמקייס נכנס לשחק (82) בשורות הקבוצה הגרמנית (לחצו כאן וצפו בתקציר).




פתח בחמשת המשחקים הרשמיים של סלטיק עד כה העונה. ניר ביטון (Gettyimages) 


באוסטריה, אלון תורג'מן הפצוע לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה, שאירחה את סגנית האלופה לאסק לינץ במחזור השני בליגה האוסטרית ונוצחה 3:0. 


בשווייץ בליגה השנייה, וינטרטור אירחה את לוזאן במחזור השלישי והובסה 6:0. אנס מחמיד נכנס כמחליף בדקה ה-68 ומוחמד בדרנה נכנס כמחליף בדקה ה-72. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי