"דאבור מי?" באוסטריה מתמוגגים מהמחליף של מואנס

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

אחרי שתי עונות בהן סיים כמלך שערי הליגה, חלוץ נבחרת ישראל עבר לספרד ומי שתפס את מקומו בהתקפת רד בול זלצבורג הוא ארלינג הולאנד בן ה-19: "ממלא את החלל שנוצר בצורה מבריקה"

(גודל טקסט)

ארבעה שערי ליגה בשלושה מחזורים ושלושער בהופעתו הראשונה במסגרת הגביע, זה המאזן המרשים של ארלינג הולאנד – חלוץ נורבגי בן 19, שאמור להיכנס העונה לנעליו הגדולות של מואנס דאבור בהתקפת רד בול זלצבורג.

"דאבור מי? הולאנד אחראי לכך שמכירת חלוץ נבחרת ישראל כבר לא מהווה אישיו", הכריזו בתקשורת האוסטרית. "הנורבגי ממלא את החלל שנוצר בצורה מבריקה ומבין כי מוטלת עליו האחריות להחליף את מלך שערי הליגה בשנתיים האחרונות. האיכות שלו מול השער מדהימה, בטח ביחס לגילו".

"לסיים את העונה עם מאזן שערים זהה לזה שהיה לדאבור? אני לא חושב על גולים כרגע, אלא רק רוצה להציג את הכדורגל הכי טוב שאני יכול ואז אני בטוח שהדברים יסתדרו מעצמם. זה נכון שפתחתי את העונה בצורה טובה, אבל אני חושב שאני יכול להציג רמה הרבה יותר גבוהה", סיפר ילד הפלא.

הולנאד, שכבר הוגדר כאחד המועמדים לסיים בראש טבלת המבקיעים באוסטריה העונה, סיכם: "אני לא מפחד להבקיע גולים, זה משהו שאני אוהב לעשות ואני יודע שהשערים שלי יגיעו כשאני והקבוצה נשחק כדורגל טוב".


הולאנד מול קאסמירו במשחק הכנה שנערך הקיץ (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי