סביליה, אני בא: דאבור התפוצץ במשחק הפרידה מזלצבורג

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

בצל פרשת החתונה, החלוץ סיים את דרכו באוסטריה עם צמד, בישול ו-0:7 אדיר על סט. פולטן בדרך למלכות שערי הליגה בפעם השנייה ברציפות. היעד הבא: ספרד

(גודל טקסט)

אחרי שזכה בתואר שחקן העונה באוסטריה ובצל פרשת החתונה שעשתה לא מעט רעש, מואנס דאבור נפרד הערב (ראשון) מרד בול זלצבורג בסטייל. החלוץ הפציץ צמד והוסיף בישול ב-0:7 הקליל של הדאבליסטית על סט. פולטן במחזור הסיום והוכתר למלך השערים של הליגה האוסטרית בפעם השנייה ברציפות.

שני השערים של דאבור העלו את מאזנו ל-20 שערי ליגה העונה ב-29 הופעות, אחרי שאשתקד הוא מצא את הרשת 22 פעמים ב-32 משחקים. מי שבוודאי מתמוגגים ממספריו המרשימים של חלוץ נבחרת ישראל הם אנשי ואוהדי סביליה, במדיה ישחק הכוכב הישראלי החל מהעונה הבאה.

במהלך שתי עונות וחצי בזלצבורג, דאבור הבקיע לא פחות מ-71 שערים בכל המסגרות וסייע לקבוצה של רד בול לזכות בשלוש אליפויות אוסטריה (בראשונה הוא הושאל לגראסהופרס במהלך העונה), גביע והיה שותף למסע אירופי בלתי נשכח שהסתיים רק בחצי הגמר לאחר הדחה דרמטית מול מארסיי.

אלון תורג'מן, שזומן לסגל נבחרת ישראל על חשבון דאבור, נעל את עונתו הראשונה באוסטריה עם שבע דקות כמחליף במדי אוסטריה וינה שהובסה 5:2 בחוץ על ידי לאסק לינץ. החלוץ, שנעדר במהלך השנה מספר חודשים בשל פציעה, יכול בסך הכל להיות מרוצה לאחר שסיים עם שישה שערי ליגה ב-18 הופעות כאשר רק בשמונה מהן הוא עלה בהרכב.


התחנה הבאה: סביליה. מואנס דאבור נפרד מזלצבורג בסטייל (Gettyimages)

באוקראינה, מנור סולומון פתח בהרכב האלופה שחטאר דונייצק ורשם 69 דקות ב-0:4 על מאריופול. הליגה האוקראינית תסתיים רק בהמשך השבוע, אך מדובר במשחקים לפרוטוקול בלבד. הישראלי הוחלף ביתרון 0:2, אך לא זכה לבשל או לכבוש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי