וייסמן: "רוצה לעשות עונה גדולה ולהתקדם. הרצוג דיבר איתי"

שון וייסמן
שון וייסמן | וולפסברגר עמוד הפייסבוק

החלוץ שכבש רביעייה התראיין לתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על חלומותיו: "הלוואי שאהיה בסגל הנבחרת. הליגה האוסטרית חזקה, מדי שנה יוצאים מכאן שחקנים לגרמניה וספרד". וגם: התקשורת ומכבי חיפה

(גודל טקסט)

אין ספק ששון וייסמן חווה את התקופה הטובה בקריירה שלו. החלוץ בן ה-23 שבחר שלא להמשיך במכבי חיפה, פתח את העונה בוולפסברגר בסערה. החלוץ כבש רביעייה מדהימה במשחק האחרון בליגה ומפתיחת העונה באמתחתו כבר שבעה שערים בליגה ועוד שניים בגביע. וייסמן נהנה מהרגע וחולם להיות בסגל נבחרת ישראל. בראיון לתוכנית הספורט של 103FM הוא מספר על הפרגון הגדול באוסטריהההשוואות למואנס דאבור וכן להבדלים בין הליגות.

נבחרת ישראל: "אני ואנדי הרצוג לא נפגשנו, שוחחנו. הוא עוקב אחרי המשחקים ומאוד החמיא לי על פתיחת העונה, בירך אותי על השערים ואמר שאמשיך ככה. כמובן שאני מאוד מקווה להיות בנבחרת זה חלום, ציפייה ושאיפה".

הרצוג מכיר את הליגה האוסטרית: "אין ספק שהוא בקיא בליגה הזו, הוא מכיר את כל הקבוצות והשחקנים. אין ספק שזה גם משחק לטובתי. אני מקבל במה מאוד מרכזית בשביל אנדי, בשביל הנבחרת, בשביל כל אירופה אפילו ואני שמח להצליח. אני מבקיע, הקבוצה מנצחת, הכל הולך טוב בינתיים".


שון וייסמן במעמד החתימה. הצלחה מסחררת (וולפסברגר, רשמי)

וולפסברגר בהשוואה למכבי חיפה ושאר הקבוצות בליגת העל: "אני חושב שאין ספק בכלל, שאלה קלה. הליגה האוסטרית היא ליגה שממעיטים בערכה. יש כאן קבוצות שהן בטופ של אירופה. זלצבורג רמה מעל, לאסק, קבוצות מווינה, השישייה כאן מאוד חזקה. כל קבוצה באה לשחק כדורגל. הקבוצה שלנו מאוד טובה, מורכבת מקבוצה שעשו שנים בבונדסליגה ועוד שניים שחתומים בוורדר ברמן, אחד מזלצבורג, הקבוצה מאוד מאומנת".

ההחלטה לא המשיך במכבי חיפה: "עשיתי את החושבים שלי מבחינה מקצועית. בחודש הבא אנחנו משחקים בשלב הבתים בליגה האירופית למכבי חיפה אין את זה השנה. הליגה הזו היא מרכז אירופה, מאות שחקנים יוצאים מכאן בכל שנה לבונדסליגה, לספרד. זו המטרה שלי, לעשות עונה טובה אחת ולהתקדם".

התקשורת האוסטרית והאוהדים: "מעבר לזה שכבשתי רביעייה מדהימה ופתחתי עונה עם שבעה שערים, שברתי שיא בגובה 29 שנים, אוליבר ביהרוף, חלוץ אגדי. רק שמזכירים את השם שלי לצדו זה חלום גדול וכבוד גדול. אתה לא מרגיש את התקשורת פה, אין סיכוי שיתקשרו אלייך, יפנו אלייך. אין צלם באימון וכשיש כתבה בסקיי אז מצלמים, לא מדברים מילה".


חוגג במדים הירוקים. "עשיתי את החושבים שלי" (מאור אלקסלסי)

תחושות טובות לפני משחק: "אני בא לכל משחק באותה הדרך. אני רוצה לעשות הכי טוב. השנה כבשתי כבר שני צמדים. במחזור הראשון כבשתי צמד בליגה והוחלפתי בדקה ה-58 כי נפצעתי. אני שמח שזה בא לידי ביטוי בשערים".

השוואות למואנס דאבור: "לא בכל הכתבות ערכו בינינו השוואות, אבל כמובן שכבודו במקומו מונח ומדברים עליי ועליו".

במדי הנבחרת הצעירה. חולם על הנבחרת הבוגרת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי