ביטון נפצע ב'אולד פירם', הרצוג: "עודכנתי על ידי דסה"

ניר ביטון
ניר ביטון | Andrew Milligan - PA Images / Contributor

שחקן סלטיק הוחלף בדקה ה-66 בשל מתיחה בשריר הירך האחורי והוא בספק גדול לקראת משחק הנבחרת נגד צפון מקדוניה ביום חמישי. המאמן: "נמצא את הפתרונות המתאימים". אלחמיד חזר ובלט בשורות אלופת סקוטלנד

קבוצות: סלטיק ריינג'רס
(גודל טקסט)
ה"אולד פירם" בין ריינג'רס לסלטיק נערך היום (ראשון) והשורה התחתונה, לפחות עבורנו, היא שנבחרת ישראל איבדה ככל הנראה את ניר ביטון שמתח את שריר הירך האחורי. הישראלי, שהיה מהמצטיינים על כר הדשא עד אותו רגע והוזכר כמועמד לפתוח במשחק נגד צפון מקדוניה בטרנר בעוד ארבעה ימים, הוחלף (66) ולא הצליח להסתיר את התסכול שניכר על פניו.


המאמן אנדי הרצוג, שערך מסיבת עיתונאים במקביל, סיפר לאחר מכן כיצד גילה על הפציעה: "שמעתי על מצבו של ביטון, עודכנתי על ידי אלי דסה ואנחנו נמצא את הפתרונות המתאימים". למרות זאת, הייתה גם בשורה טובה למאמן הנבחרת, שקיבל בחזרה את חאתם עבד אלחמיד ששב מפציעה ורשם 90 דקות טובות בהגנת סלטיק. שחר פיבן ואיתן טיבי ממכבי תל אביב הם המועמדים לתפוס את מקומו של ביטון בסגל, אם וכאשר.


במשחק עצמו, אחרי שני הפסדי חוץ רצופים מול היריבה המושבעת, סלטיק ניצחה את ריינג'רס של סטיבן ג'רארד 0:2 משערים של אודסון אדוארד (32) וג'וני הייז (93), שדאגו שהפער בין הקבוצות יעמוד על שלוש נקודות לטובת האלופה בתום המחזור הרביעי. אם זה לא הספיק, עמוק בתוך תוספת הזמן הותיר ג'ורדן ג'ונס את המארחת בעשרה שחקנים לאחר תיקול פראי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי