הרצוג: "רוצים להיות במקום השני, לא יודע למה דאבור לא בסגל של סביליה"

ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג
ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג | עדי אבישי

מאמן נבחרת ישראל דיבר על החלוץ לקראת המשחק הביתי נגד צפון מקדוניה: "מונאס נראה טוב בהכנה" על מרציאנו: "לא פתח את העונה טוב, אבל הוא עדיין שוער מצוין". רוטנשטינר: "זקוקים לתמיכת הקהל"

(גודל טקסט)

לאחר השלושער הגדול של ערן זהבי במשחק החוץ נגד לטביה והתבוסה הקשה בפולין, נבחרת ישראל מקווה לשוב למסלול הניצחונות במשחק הביתי נגד צפון מקדוניה ולהמשיך את המומנטום גם מול סלובניה. מאמן הנבחרת אנדי הרצוג והמנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר דיברו היום (ראשון) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הראשון בטרנר.

הרצוג התייחס ליריבה במשחק הקרוב, צפון מקדוניה: "אנחנו במקום השני ורוצים להישאר בו גם אחרי המשחק הקרוב, אנחנו לא פייבוריטים אבל יכולים לנצח אם נעשה משחק טוב. אסור לזלזל בהם, הם טובים בעיקר ביציאה קדימה. אנחנו צריכים להיות ממושמעים טקטית לאורך 90 דקות, אחרת אין לנו סיכוי נגד קבוצות כמו אוסטריה או פולין ולא נוכל לכוון לטורניר גדול"

על כך שאין שחקן ממכבי חיפה: "עקבנו אחרי שניים-שלושה שחקנים שלהם, אני מחליט בהתאם לכל משחק. בפעם הקודמת היה את חבשי, הפעם החלטתי על רז שלמה. שועה יכול לבוא בחשבון, אבל הוא לא יכול לשחק בגלל איזשהו עניין עם הצבא".


אנדי הרצוג. קיווה שאריאל הרוש יפתח את העונה כשוער ראשון (עדי אבישי)

על סוגיית השוער: "הסיטואציה של שלושת השוערים שלנו לא הכי טובה, נבחן אותם באימונים ולפי זה נחליט עם מי ללכת. קיוויתי שהרוש ישחק בקבוצה החדשה שלו, אופיר לא בכושר הכי טוב אבל הוא עדיין שוער טוב מאוד וכך גם ג'ראפי, לכן הבאנו אותם. אנחנו מאמינים בהם".

מואנס דאבור: "ראיתי אותו נגד הופנהיים בהכנה והוא נראה טוב מאוד, אני לא יודע למה הוא לא נכנס לפחות לסגל של סביליה, אבל זו קבוצה גדולה ואחת הליגות הטובות בעולם, כך שצריך לעבוד קשה כדי להרוויח את המקום שלך ולהיות סבלני ורעב כדי להוכיח שאתה מוכן".

אלי דסה, שזומן למרות שאין לו קבוצה: "הסיטואציה שלו בעייתית, אבל היא לא חדשה. קיוויתי שהוא ישיג חוזה איפשהו אבל הוא התאמן איתנו ועם הנבחרת הצעירה בשבועיים האחרונים וראיתי שהוא בכושר טוב, לכן זימנתי אותו".


"אלי דסה שיחק בין 60-70 משחקים בעונה" (אודי ציטיאט)

קניקובסקי, שלא זומן: "היה לו משחק מצוין אתמול. אני רוצה לאחל לו מזל טוב לרגל החתונה הקרובה. הוא נייד מאוד, מכסה המון שטחים והוא מאוד טכני. יש לו פוטנציאל גבוה ונראה איך הוא יתפתח".

על טאלב טוואטחה: "אני אוהב את טאלב מאוד, הוא נותן לנו אופציה התקפית יצירתית. אבל הוא לא שיחק כמעט בשנה האחרונה ואז עבר ניתוח. קיוויתי שהוא יעבור קבוצה כדי שיחזור לכושר משחק. דסה שיחק 60-70 משחקים בשנה שעברה, הוא בא מרקע שונה.

ערן זהבי: "הוא קיבל טיפול ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים אותו, נקווה שהוא ייראה כמו באימון אתמול, שבו הוא היה מצוין".

מצפה מהקהל להגיע בהמוניו. ווילי רוטנשטיינר. (עדי אבישי)
מצפה מהקהל להגיע בהמוניו. ווילי רוטנשטיינר. (עדי אבישי)

 
אף קבוצה ישראלית לא עלתה לאירופה: "כמובן שציפיתי שלפחות קבוצה או שתיים יעלו לשלב הבתים, זה היה יכול להיות נהדר לכדורגל הישראלי. ראיתי את באר שבע נגד פיינורד והאוהדים המשיכו לעודד גם בפיגור 3:0, שזה ראוי לציון. גם אנחנו צריכים את הקהל שיהיה כמו שחקן 12 כי זה משחק של 50-50 ובמשחקים כאלה חשוב שהתמיכה מהיציעים תורגש כי היא יכולה לייצר מומנטום".

המנהל המקצועי, ווילי רוטנשטיינר,  ביקש את תמיכת הקהל: "35 הדקות הראשונות נגד פולין היו טובות, אבל הם רמה מעל השאר. עכשיו אנחנו הולכים לקראת שני משחקים מכריעים ואני מצפה שהקהל יגיע לתמוך בשחקנים וימלא את האצטדיון בבאר שבע. אני רוצה להקיר תודה לד"ר מארק רוסנובסקי, שהיה פה 44 שנים וזה דבר חסר תקדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי