ביטון וצ'יבוטה כבשו בלודוגורץ, שער לתורג'מן בבכורה בהרכב

דן ביטון
דן ביטון | לודוגורץ, האתר הרשמי

צמד הישראלים עזרו לקבוצה הבולגרית לנצח 0:2 את ארדה, החלוץ חזר לאוסטריה וינה וכבש ב-0:2 על אלטאך. 77 דקות לנאתכו בדרבי של בלגרד, סולומון עלה מהספסל בניצחון שחטאר 0:1 על דסנה

(גודל טקסט)
לאחר הבישול שרשם אתמול (שבת) ליאור רפאלוב בניצחונה של אנטוורפן, הנציגים הישראלים בליגות האירופיות לקחו חלק גם היום במשחקי קבוצותיהם. תחילה, נציגינו בליגה האוקראינית מנור סולומון לא נכלל בהרכבה של שחטאר דונייצק למשחק הליגה נגד דסנה, הקבוצה מן המקום בשני בטבלה.


הקיצוני, אשר פתח במשחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי בשבוע שעבר, נכנס למגרש בדקה ה-72 במצב של 0:1 לקבוצתו משער של מרלוס הברזילאי, תוצאה שנשמרה עד שריקת הסיום.




בליגה הסקוטית, אחרי שחזרה מצרפת עם 1:1 נגד ראן בליגה האירופית ביום חמישי, האלופה סלטיק לא התקשתה לנצח בביתה 1:3 את קילמרנוק ולהשיב לעצמה את יתרון 3 הנקודות בפסגה על פני ריינג'רס. ניר ביטון עדיין פצוע ולא נכלל בסגל ואילו חאתם עבד אלחמיד זכה למנוחה ועלה מהספסל ל-11 הדקות האחרונות.


באוסטריה, אלון תורג'מן קיבל את המקום בהרכבה של אוסטריה וינה נגד אלטאך לאחר שחזר לכשירות, וכבש את השער השני בניצחון 0:2 של קבוצתו. במקביל, שון וייסמן קיבל ממאמנו מנוחה לאחר התצוגה הטובה בליגה האירופית וישב על הספסל במשך 90 דקות, כשוולפסברגר שלו גברה 0:2 על הארטברג.




בספרד, מואנס דאבור קיווה להיות מוזמן פעם נוספת לסגל של סביליה, לאחר שעלה להופעת בכורה כמחליף נגד אסטנה בליגה האירופית, אך החלוץ נשאר שוב בחוץ לקראת משחק הליגה נגד ריאל מדריד.


אופיר מרציאנו נותר על ספסל היברניאן במשחק נגד הארטס מתחתית הליגה הסקוטית, וראה את השוער השני מקסוול סופג פעמיים בדרך להפסד 1:2 שסיבך את היברניאן בטבלה.


בסרביה נערך הדרבי הגדול של בלגרד בין הכוכב האדום לפרטיזן. ביברס נאתכו עלה בהרכב הפרטיזנים, אך החולף בדקה ה-77 לפני שקבוצתו כבשה שני שערים וניצחה 0:2, משיגה ניצחון שני ברציפות בדרבי בליגה לראשונה מאז 2014.


הליגיונרים שנעלו את היום היו דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה, שעלו בהרכב לודוגורץ נגד ארדה בליגה ההונגרית. שניהם היו שותפים מלאים לניצחון 0:2, כשהקשר כובש בדקה ה-35 והחלוץ מוסיף בדקה ה-66, והחזירו את קבוצתם למקום הראשון. טאלב טוואטחה נכלל בסגל אך לא שותף, ביטון הוחלף כעבור 77 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי