דסה התאמן לראשונה בוויטסה: "מקום מושלם עבור כל שחקן"

אלי דסה
אלי דסה | ויטסה, רשמי

מגן נבחרת ישראל הצטרף רשמית לקבוצתו ההולנדית החדשה: "אני מקווה שזה יהיה מסע נפלא עבורי". מטרות: "להתפתח כשחקן ולסיים עם הקבוצה במקום המוביל למפעל אירופי" השתלבותו: "מאמין שיהיה טוב"

(גודל טקסט)
אלי דסה החל בפרק האירופי של הקריירה שלו. מגן נבחרת ישראל הוצג והתאמן היום (רביעי) בקבוצתו ההולנדית החדשה, ויטסה ארנהיים, בשורותיה חתם בתחילת החודש הנוכחי לאחר שלושה חודשים בהם לא היה במסגרת קבוצתית, מלבד נבחרת ישראל.


מיד לאחר מכן התראיין דסה לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "הולנד היא מקום מושלם עבור שחקן כדורגל. אפשר לגדול, ללמוד ולשחק כאן הרבה ובגלל זה בחרתי להגיע לויטסה. אני מקווה שזה יהיה מסע נפלא עבורי ואני כבר לא יכול לחכות לשחק".


השתלבותו: "אני מרגיש טוב בעיר ועם השחקנים שאיתי. צוות האימון נהדר והמתקנים של המועדון מרשימים מאוד. ידעתי לאן אני מגיע, בעבר שיחקתי עם שלושה שחקנים ישראלים ששיחקו כאן, ובגלל זה אני יודע הרבה על המועדון. אפשר לומר שהנחיתה שלי כאן הייתה רכה".




תפקידו על המגרש: "אני מגן שאוהב תמיד לעלות למעלה ולתקוף. כל הזמן רץ הלוך חזור באגף הימני ואני מקווה להראות את זה בקרוב. אני מודע לכך שהעונה כבר החלה, אבל אני חושב שאצליח להשתלב בצורה טובה".


מטרותיו: "קודם כל, אני רוצה להתפתח כאן כשחקן באופן אישי וגם עם הקבוצה. אני רוצה לעזור כמה שיותר ולהמשיך את התחלת העונה הטובה של הקבוצה ולסיים במקום שמוביל למפעלים אירופים. יש לי ניסיון רב במשחקים באירופה, ואני חושב שאם לא היה לי אותו, לא היו רוצים אותי כאן".





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wearing Yellow is something I am used to. Couldn't have wished for a better welcoming reception. Delighted to be joining @mijnvitesse . Now the hard work starts.

A post shared by Football Player ⚽️ (@eli_dasa2) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי