לא נכנסו לקצב: "חמד וכיאל ייעדרו בשבועות הקרובים"

תומר חמד
תומר חמד | Daniel Hambury/EMPICS/PA

החלוץ והקשר סובלים מפציעות ולא יעמדו בקרוב לרשותו של מנג'ר צ'רלטון, לי בויאר, שאמר: "נצטרך להתאזר בסבלנות". השניים יחמיצו גם את צמד המשחקים של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2020

(גודל טקסט)

צ'רלטון תארח מחר (רביעי ב-21:45) את סוונזי לקרב צמרת מסקרן במסגרת המחזור ה-10 בצ'מפיונשיפ והיא תצטרך להסתדר ללא תומר חמד, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא אמור להיות כשיר גם לצמד המשחקים של נבחרת ישראל מול אוסטריה (10.10) ולטביה (15.10).

שחקן נוסף שכידוע לא יעמוד מחר לרשותו של המנג'ר לי בויאר הוא כיאל, שסובל מדלקת במפשעה ויחמיץ גם הוא את שני המשחקים של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות יורו 2020. "תומר ובירם ייעדרו מספר שבועות", אישר בויאר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "כיאל  הרגיש קצת יותר טוב לאחרונה, הוא התאמן איתנו פעמיים ואז שוב היו לו כאבים. נצטרך להתאזר בסבלנות".

בצ'רלטון בנו רבות על חמד וכיאל שהצטרפו מברייטון רגע לפני סגירת החלון והיו אמורים להוביל את הקבוצה, אולם בינתיים צמד הישראלים לא מצליחים לעמוד בציפיות הגבוהות. כיאל סובל מסדרת פציעות ושיחק 12 דקות בלבד ואילו חמד רשם ארבע הופעות במהלכן לא הצליח למצוא את הרשת. 


בצ'רלטון ממשיכים להמתין להחלמתו. בירם כיאל (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי