טוואטחה ישוב לסגל הנבחרת, גם דן ביטון וגאנם בתמונה

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | עדי אבישי

המגן שלא זומן לצמד משחקים נגד מקדוניה הצפונית וסלובניה, אמור לשוב לסגל הלאומי, יחד עם ניר ביטון. ההחלטה לגבי קשרה של לודוגורץ וחלוץ הפועל רעננה תתקבל ברגע האחרון. הרצוג יבדוק את מצבו של דגני

(גודל טקסט)

המאמן אנדי הרצוג יחד עם עוזרו אלון חזן יפרסמו מחר (רביעי) את סגל נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים נגד נבחרת אוסטריה בווינה ונגד לטביה באצטדיון טרנר. לפני שיוחלט על 23 השחקנים בצוות המקצועי אמורים לבחור מול הפועל תל אביב את מצבו של הבלם אוראל דגני שלא התאמן בימים האחרונים ולא היה בסגל נגד בני יהודה ואם יהיה כשיר למשחק נגד רעננה, הוא צפוי להצטרף לטיסה לווינה.

מי שישוב לסגל הוא המגן השמאלי החדש של לודוגורץ טאלב טוואטחה שלא נקרא למשימה הכפולה נגד מקדוניה הצפונית וסלובניה יחד עם ניר ביטון שנפצע בדרבי הסקוטי בחודש ספטמבר. שחקן נוסף מהאלופה הבולגרית שעשוי להגיע הוא דן ביטון שמעולם לא התכבד בזימון לנבחרת הבוגרת.

בתוך כך, הרצוג שוקל האם לזמן גם את דור פרץ, שלא יוכל לשחק נגד אוסטריה בשל צבירת צהובים, אך כן יוכל לקבל דקות במשחק המאוחר יותר בבאר שבע. גם חלוץ הפועל רעננה קייס גאנם זוכה למעקב על ידי מאמני הנבחרת וההחלטה הסופית לגביו תתקבל גם בעת הזימון.


דור פרץ. יקבל זימון על אף צבירת הכרטיסים הצהובים? (אודי ציטיאט, סלובניה)

מסתמן כי המאבק על חולצת ההרכב בחלק ההתקפי לצדו של ערן זהבי, יהיה בין מואנס דאבור שטרם שיחק בליגה הספרדית וצבר ארבע דקות בלבד במדי סביליה במסגרת הליגה האירופית, לבין שון וייסמן אשר נמצא בכושר שיא באוסטריה עם לא פחות מ-15 כיבושים במדי וולפסברגר בכל המסגרות.

ביום חמישי יקיים המאמן אנדי הרצוג מסיבת עיתונאים ברמת גן וסגל השחקנים יתכנס ביום ראשון בערב בתום המחזור השישי של ליגת העל. הנבחרת תקיים ביום שני בבקר אימון קל בבית הנבחרות בשפיים ואחר הצהרים תמריא לאוסטריה, שם תקיים את האימונים ותשהה במלון ביום רביעי יום כיפור שאחריו בצאת הצום יתקיים האימון המסכם באצטדיון ע"ש ארנסט האפל. הנבחרת תשוב לישראל בשישי לפנות ערב.



שון וייסמן. ישמור על מקומו במשחקי הנבחרת? (אודי ציטיאט, סלובניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי