מונצ'י גיבה את לופטגי: "מנהל היטב את הסגל בסביליה"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | לירון מולדובן

המנהל המקצועי של סביליה נשאל על הירידה ביכולת הקבוצה וטען: "מאז שז'ולן הגיע הדעה לגביו השתנתה לטובה. ניהול הסגל? העיסוק בדאבור מביא את זה לכותרות, אני מבין מדוע נלקחת כל החלטה שלו"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

בזמן שמואנס דאבור מתאמן וזוכה לדקות יקרות עבורו עם נבחרת ישראל, הוא ישוב לספרד לאחר המשחק הערב נגד לטביה (שלישי, 21:45), התקשורת בסביליה ממשיכה לעסוק במעמדו של החלוץ ומאלצת את המנהל המקצועי מונצ'י להתייחס לכך פעם אחר פעם.

רק בתחילת השבוע מונצ'י נשאל באופן ספציפי על דאבור ובין השאר אמר ש"הוא מתקדם היטב", אבל הבוקר המנהל המקצועי נשאל דווקא על מעמדו של ז'ולן לופטגי, ובין השורות אמר דברים מעט שונים על התנהלות המאמן מול החלוצים שלו וביניהם הישראלי – שכידוע שותף רק בליגה האירופית ובשמונת מחזורי הליגה הספרדית לא זכה אפילו לשבת על הספסל.

סביליה, שפתחה את העונה היטב ואף מצאה את עצמה במקום הראשון, חווה ירידה ביכולת במשחקים האחרונים, להוציא את ה-4:0 בקאמפ נואו מברצלונה לפני הפגרה היא התקשתה בביתה ב-2:3 על ריאל סוסיאדד ולפני כן הפסידה לריאל מדריד ולאייבר, כך שהיא במקום השישי עם 13 נקודות, למרות הכל רק חמש הפרש מהפסגה. מונצ'י התייחס לכך ונתן גיבוי למאמנו: "את עתידו של כל מאמן קובעות התוצאות ומאז שז'ולן הגיע לסביליה הדעה לגביו השתנתה לטובה. אנחנו שולטים במצב", אמר והדגיש כי הוא משוכנע שעשה החלטה נכונה כשבחר באקס ריאל מדריד.

באשר לסגל המאוד רחב שבעיקר עולה ביוקר למואנס דאבור, השחקן היחיד שהגיע הקיץ ולא הובא על ידי לופטגי ומונצ'י, אמר המנהל המקצועי: "תמיד יהיה שחקן שלא מתלבש ואחד שלא משחק, אבל יש לנו שלוש מסגרות שאנחנו מתחרים בהן ומאפשרות לתת דקות לכולם. שוחחתי על כך עם המאמן והכי חשוב שהוא לוקח לקראת כל משחק את ההחלטה הכי טובה עבור הקבוצה. נכון שהסוגיה סביב דאבור מביאה את הסיטואציה הזו לכותרות, אבל במהלך המשחקים אני רואה ומבין על מה חושב לופטגי (עם בחירת הסגל שלו) וחושב שהוא מנהל את הקבוצה בצורה טובה מאוד".


לופטגי ודאבור. מונצ'י עומד מאחורי מאמנו (האתר הרשמי של סביליה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי