ביטון: "העונה הזו חשובה במיוחד, אני רוצה להישאר בסלטיק"

ניר ביטון
ניר ביטון | Andrew Milligan - PA Images / Contributor

הישראלי, ששותף בניצחון 1:2 על לאציו בליגה האירופית, יהיה שחקן חופשי בקיץ ובראיון ל'סאן' סיפר על כוונותיו להישאר במועדון. המאמן ניל לנון מתכנן להציע לו חוזה חדש. וגם: האוהדים האיטלקים שוב עושים צרות

קבוצות: סלטיק לאציו
(גודל טקסט)
ניר ביטון שחקנה של סלטיק, שזכה עם המועדון בשש אליפויות ושלושה גביעים מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב. אתמול (חמישי) הוא שותף כמחליף בדקה ה-83 ונכנס על חשבונו של חאתם עאבד אלחמיד בניצחון הדרמטי של סלטיק 1:2 על לאציו במסגרת בית ה' בליגה האירופית. בעקבות התוצאה הנהדרת בסלטיק פארק, הקבוצה ממוקמת ראשונה בטבלה עם שבע נקודות ונראית בדרך הבטוחה לסיבוב הבא במפעל.


בראיון ל'סאן' ביטון התייחס לסיום החוזה שלו במועדון ולעתידו המקצועי: "בשביל שחקן כדורגל כל עונה היא חשובה, אבל מבחינתי העונה הזו חשובה באופן מיוחד מכיוון שאני מסיים את החוזה שלי בקיץ ואני רוצה להישאר בסלטיק כל עוד אני יכול. הילדים שלי נהנים פה, אני רואה אותם מדברים אנגלית, הסביבה פה טובה לכולנו וזה מאוד משמח אותי".


בהמשך הוא סייג את דבריו ואמר: "בסופו של דבר זה כדורגל, כך שלעולם לא נוכל לדעת מה יקרה בעתיד, אז נחכה ונראה". מאמן הקבוצה ניל לנון, שרכש אותו בקיץ 2013 ממ.ס. אשדוד, מתכנן לפתוח בשיחות עם נציגיו ולהציע לו חוזה חדש: "ברור שאנחנו מודעים למצב החוזה שלו, וזה משהו שאנחנו רוצים לטפל בו בהמשך", אמר המאמן הבריטי לפני כחודש.  


ניל לנון. יצע לניר ביטון חוזה חדש (Ian MacNicol/Getty Images)
ניל לנון. יציע לניר ביטון חוזה חדש (Ian MacNicol/Getty Images)


עוד לפני המשחק בליגה האירופית, אוהדי הקבוצה האורחת עוררו סערה. חברי האולטראס של לאציו, הידועים בהשקפתם הפוליטית הניאו-נאצית, צולמו אתמול מצדיעים במועל יד בצעדה בגלאזגו לפני המשחק. בנוסף, כמה מהם תועדו על ידי תושבים מקומיים בעודם משתינים ברחובות העיר. הסקוטים הגיבו בזעם: "אתם מזד***ים מגוחכים, צריכים לעצור אתכם. זה לא שירותים, אתם צריכים ללכת לכלא".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי