בדרך החוצה: טל בן חיים יעזוב את ספרטה פראג

טל בן חיים
טל בן חיים | האתר הרשמי

וצ'לאב יילק לא רוצה את החלוץ הישראלי, ששב מפציעה ארוכה בברכו ונחוש לסיים את דרכו במועדון. מסביבתו של השחקן נרמז: "ההחלטה של המאמן אינה מקצועית". לצ'כים יש עניין למכור אותו, גם במחיר הפסד

(גודל טקסט)
טל בן חיים, שלא שיחק משחק במסגרת מקצוענית מאז יולי 2018, מתעד לעזוב את ספרטה פראג בחלון ההעברות בינואר, לאחר שקץ במצבו המקצועי, על אף שהחלים לחלוטין מקרע ברצועה הצולבת ושיחק בחודש שעבר שלושה משחקים (באחד מהמשחקים כבש צמד תוך שש דקות) במדי קבוצת הבת, בליגה השלישית.


בן חיים נרכש בקיץ 2017 ממכבי ת"א תמורת 2.9 מיליון יורו, ההעברה השלישית בגובהה בליגה הצ'כית, ובפתיחת עונתו השנייה בצ'כיה נפצע בצורה חמורה בברכו וסיים את העונה, מבלי שכבש. הוא שב לפעילות בתחילת ההכנות לעונה הנוכחית, אלא שאז התחלף המאמן ומונה מאמנה של סיגמה אולומוץ, וצ'לאב יילק, שגם הוא לא עזר לקבוצה המדורגת שביעית בליגה הצ'כית, מרחק של 17 נקודות מהאלופה, סלביה פראג. יילק לא רוצה את בן חיים ולכן לא משלב אותו בקבוצה הראשונה. מסביבתו של בן חיים נרמז: "ההחלטה אינה מקצועית".


כבר בסיום חלון ההעברות הקודם, בתחילת ספטמבר, ניסה בן חיים לעזוב, והיה במו"מ עם שתי קבוצות מליגת העל. הצ'כים דרשו עבורו 2.5 מיליון יורו דמי העברה, או לחילופין, 250 אלף יורו השאלה לעונה, עניין לו התנגד בן חיים, שמסרב לשנע את משפחתו ממקום למקום לפי גחמות המועדון. בן חיים נחוש לעזוב את ספרטה והוא ינסה לעשות זאת בהסכמה הדדית, בינואר, מתוך הנחה שהוא סיים את חלקו במועדון, וחוזהו יסתיים בקיץ 2021. לצ'כים יש עניין למכור אותו, גם במחיר הפסד. ייתכן כי אם יגיעו הצדדים להסכמה – ובן חיים נחוש לעזוב, גם במחיר ויתור על שכרו הגבוה – יושאל בן חיים לקבוצה אירופית אחרת לחצי העונה שנותרה, וינהל במקביל מו"מ על חזרה לליגת העל, עם מי שיהיה מוכן לשלם את דמי ההעברה שייסגרו מול הצ'כים.


בכל מקרה, אפשר לראות את זה כעניין מוגמר: טל בן חיים סיים את דרכו בספרטה פראג.   




דרכו בפראג הסתיימה. טל בן חיים (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי