"אוהדי סביליה לא לבד: דאבור מבוקש, עזיבתו קרובה מתמיד"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אודי ציטיאט, סקופיה

בספרד ממשיכים לעסוק בעתידו של הישראלי, שצפוי לעזוב את האנדלוסים כבר בחודש ינואר. אספניול וגלאטסראיי סומנו כמועמדות המובילות

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

עתידו של מואנס דאבור ממשיך להעסיק את התקשורת האנדלוסית, שסימנה את את אספניול וגלאטסראיי בתור שתי המועמדות המובילות לצרף את חלוץ נבחרת ישראל בחודש ינואר הקרוב. "אוהדי סביליה לא לבד: למרות חוסר האמון הלא ברור מצד המאמן ז'ולן לופוגי, מועדונים רבים חושקים במואנס דאבור", נכתב. "השחקן עצמו אמנם לא דיבר על כך במפורש או במרומז, אך ניתן להבחין כי הוא אינו מרוצה מהמעמד הנמוך שלו בקבוצה ועושה רושם שהסוף קרוב מתמיד".

לפי הפרסומים: גלאטסראיי איבדה לאחרונה את שני חלוציה הבכירים, רדאמל פלקאו ופלורין אנדונה, והישראלי שוב הפך למועמד המוביל ועשוי להצטרף בהשאלה לחצי העונה הבאה. באשר לאספניול, הקבוצה מברצלונה כבשה שמונה שערי ליגה בלבד ב-14 מחזורים והמאמן פאבלו מאצ'ין נחוש לצרף את דאבור. בפגישה שנערכה בינו לבין ההנהלה הוא ביקש בצורה מפורשת להחתים את הישראלי. מאצ'ין, שפוטר מסביליה בחודש מרץ בעונה שעברה, היה מאמן האנדלוסים כאשר דאבור חתם וייתכן כי השניים יקבלו הזדמנות נוספות לעבוד יחדיו.

אחרי שהמנהל המקצועי מונצ'י הודה כי מצבו של החלוץ הישראלי בעייתי ובמקביל פורסם בספרד שסביליה מחפשת אחר שחקן התקפה, לא מן הנמנע כי האנדלוסים יחליטו כאמור למכור או להשאיל את דאבור. סביליה אמנם שילמה 15 מיליון יורו עבור מי שהיה מלך שערי הליגה האוסטרית שנתיים ברציפות, אך לרוע מזלו של דאבור אנשי המקצוע שהחליטו לצרפו סיימו את דרכם במועדון מוקדם מהצפוי וכך מצא את עצמו הישראלי ללא הופעה בליגת הספרדית בסוף חודש נובמבר.



בדרך החוצה? מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי