לנון דוחק בהנהלת סלטיק: "אנחנו לא רוצים שניר ביטון יעזוב"

ניר ביטון ושחקני סלטיק חוגגים
ניר ביטון ושחקני סלטיק חוגגים | Tullio Puglia - UEFA / Contributor

המנג'ר גילה כי מתנהלים מגעים להארכת חוזהו של הישראלי: "מקווים לסגור לפני חודש ינואר, קיבלנו ממנו את הרושם שהוא רוצה להישאר". ברקע: דיווחים על התעניינות מברנלי, שמוכנה לשלם מיליון ליש"ט בינואר

קבוצות: סלטיק ברנלי
(גודל טקסט)

ניל לנון דוחק בהנהלת סלטיק להאיץ את המגעים להשארתו של ניר ביטון, שכידוע יסיים את חוזהו בתום העונה ויהפוך לשחקן חופשי. מי שתנסה לצרף את הישראלי כבר בחודש ינואר, כך על פי דיווחים באנגליה ובסקוטלנד, היא ברנלי מהפרמיירליג שעשויה להציע לאלופה הסקוטית כמיליון ליש"ט בתמורה לקשר/בלם.


"אנחנו לא רוצים שהוא יעזוב והשיחות נמשכות, בתקווה שנסגור את הנושא לפני חודש ינואר", גילה המנג'ר לנון. "קיבלנו מניר את הרושם שהוא רוצה להמשיך וכולנו מקווים שזה יסתדר על הצד הטוב ביותר עבור שני הצדדים. אנחנו לא רוצים שהחוזה שלו יסתיים ואני יכול לומר שהוא שמח בסלטיק ואנחנו רוצים אותו איתנו".


אי שם באוגוסט 2013 נפרד ביטון מקבוצת נעוריו מועדון ספורט אשדוד וחתם בשורות סלטיק, איתה הוא הספיק לזכות מאז בשש אליפויות סקוטלנד, שני גביעים וארבעה גביעי ליגה. בקיץ יסגור הקשר הישראלי עונה שביעית מעבר לים, כשהמטרה של מועדון הפאר היא כאמור להחתימו במהרה על חוזה ארוך טווח.




ימשיך בסלטיק? ניר ביטון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי