מאמן וולפסברגר: "כרגע אין הצעות על וייסמן, אבל ההתעניינות גדולה"

שון וייסמן
לקראת מעבר? וייסמן ממשיך לככב באוסטריה | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

הישראלי כבש גם ב-1:1 נגד אוסטריה וינה ומחזיק במאזן נדיר של 24 שערים ב-26 משחקים בכל המסגרות, סחלי פירגן: "סקאוטים רבים צפו בו ברומא, השיפור שלו יוצא דופן". באוסטריה מעריכים: עשוי להימכר בסכום שיא

(גודל טקסט)

ביום ראשון בבוקר, עוד לפני שוולפסברגר ושון וייסמן עלו לכר הדשא בווינה למשחק נגד אוסטריה המקומית, בתקשורת האוסטרית שוחחו עם נשיא המועדון שטען כי שון וייסמן לא ישוחרר בפחות מחמישה מיליון יורו. באותה הידיעה גם צוטט החלוץ הישראלי אומר "הייתי רוצה לשחק בבונדסליגה".

שעה קלה לאחר מכן, על אף שוולפסברגר סיימה בחוץ ב-1:1 נגד אוסטריה וינה, שון וייסמן עשה את המוטל עליו וכבש את שער הליגה ה-17 שלו העונה ב-17 משחקי ליגה ששותף, עלה לפסגת טבלת השערים ולמעשה אין חלוץ באירופה שכבש יותר ממנו העונה, להוציא את רוברט לבנדובסקי שנמצא בכושר שיא בבאיירן מינכן ובמאזנו 18 שערי בונדסליגה בגרמניה.

נזכיר כי לוויסמן גם שני שערים בשישה משחקים בליגה האירופית וגם בגביע האוסטרי הוא עם חמישה שערים בשלוש הופעות, כך שבסך הכל החלוץ בן ה-23, שרק בקיץ עזב את מכבי חיפה לטובת ניסיון לפתח קריירה אירופית, מחזיק במאזן יוצא דופן של 24 שערים ב-26 משחקים והוא כעת גם מלך השערים בליגה האוסטרית, אחרי שעקף את כוכב רד בול זלצבורג ארלינג הולאנד הנורבגי.


וייסמן. רק לבנדובסקי לפניו (Paolo Bruno/Getty Images)

לאחר "הדרבי הישראלי" אתמול, בו הוא פגש את אלון תורג'מן שעלה מהספסל לשבע הדקות האחרונות, נשאל מאמנו של וייסמן, מוחמד סחלי, על האפשרות שהישראלי יימכר בינואר לאחר שהבעלים הצהיר על תג המחיר: "כרגע זה נראה שאין שום הצעה רשמית על שון וייסמן, אבל יש המון התעניינות. היו הרבה סקאוטים שצפו בו נגד רומא. הוא בחור מצוין, באמת, שעושה תנועה מעולה ברחבה ומתקדם באופן יוצא דופן. אני מאוד שמח".

בשל יציאת הליגה האוסטרית כעת לפגרת החורף, בסיכום חצי עונה שעשו ב"kleinezeitung" החמיאו לראשי וולפסברגר על החתמת וייסמן עד 2021: "ראשי וולפסברגר עשו הכל בצורה נכונה, לא התעוורו מהשתתפות בליגה האירופית וחסכו כסף עם החתמות נכונות. וייסמן מחזיק בחוזה ליותר משנה והפצצה עוד תגיע, זה בהחלט סביר שוייסמן יהיה השחקן שיימכר בסכום הגבוה ביותר בתולדות המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי