מו אלאך ייעדר בתקופה הקרובה בשל מחלה, ויטסה מינתה מאמן חדש

מו אלאך
מו אלאך | ערן לוף

המנהל הטכני לשעבר של מכבי חיפה לא יוכל למלא את תפקידו בזמן הקרוב במועדון ההולנדי, שלא מסר מידע על מצבו. לאחר שליאוניד סלוצקי התפטר בשידור חי לפני כחודש, אדוארד סטורינג חזר לקדנציה שלישית במועדון

(גודל טקסט)

מאמן חדש לאלי דסה. לקראת החזרה מפגרת החורף וכחודש לאחר שהמאמן ליאוניד סלוצקי התפטר מוויטסה בשידור חי, הקבוצה הודיעה היום (שני) על מינויו המחודש של כוכב העבר וסמל המועדון, אדוארד סטורינג, שאימן בעבר את הצהובים-שחורים בשתי קדנציות שונות.

מאז פתיחת העונה, ויטסה מתקשה לייצר יציבות בליגה ההולנדית, וממוקמת כעת במקום השישי בטבלה, עם מספר ההפסדים הגבוה ביותר מבין קבוצות הצמרת, כאשר בחודש נובמבר האחרון היא קרסה לגמרי והפסידה בכל משחקיה.

בעניין אחר, מלבד ההודעה על מינוי של המאמן החדש, המועדון הודיע כי המנהל הטכני מוחמד אלאך חולה, ובזמן הקרוב לא יוכל להמשיך את תפקידו. במהלך מסיבת העיתונאים לא דווח במה חולה ההולנדי, שבעונה שעברה היה במכבי חיפה.


אלאך. ייעדר בתקופה הקרובה מוויטסה בשל מחלה (ערן לוף)

מבחינת דסה, המגן הישראלי רשם עד כה העונה שבע הופעות בלבד במדי קבוצתו החדשה, כשהאחרונה הייתה לפני כחודש וחצי נגד כרונינגן. לאחר מכן נפצע במהלך צמד המשחקים של נבחרת ישראל נגד פולין ומקדוניה הצפונית, ומאז הוא מתעסק בחזרה לכשירות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי