בעלי וולפסברגר: "מאמנים יוצרים קשר ובודקים לגבי וייסמן"

שון וייסמן
שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

דיטמר ריגלר שפך מעט אור על ההתעניינות הקיימת בחלוץ נבחרת ישראל ומלך שערי הליגה האוסטרית, אך הבהיר: "אין כרגע שום הצעה קונקרטית"

(גודל טקסט)

שון וייסמן גורם העונה לכולנו להישאר עם פה פתוח ולהתמלא גאווה. החלוץ בן ה-23, שפרץ לקראת סיום העונה הקודמת תחת מרקו בלבול במכבי חיפה, עבר כידוע בהעברה חופשית בקיץ לוולפסברגר האוסטרית לאחר שחוזהו הסתיים. השידוך בין החלוץ לקבוצה התברר כסיפור הצלחה גדול והעניין בו גובר וגובר, כאשר על פי האתר Transfermarkt, שוויו כיום מוערך בשלושה מיליון יורו, כמובן פחות מתג המחיר שהצמידו לו האוסטרים.

מי שהתבטא בנוגע לשחקן הוא הבעלים של וולפסברגר, דיטמר ריגלר, ששפך מעט אור על ההתעניינות בו. "הרבה מאמנים יוצרים איתי קשר בשביל לבדוק לגבי וייסמן", סיפר, אך במקביל סייג: "אנחנו נשקול את הדבר רק אם תהיה הצעה קונקרטית, וזה לא המקרה כרגע".

וייסמן רושם עונה יוצאת מן הכלל וניצב טבלת מלכי השערים בליגה האוסטרית, כאשר כבש לא פחות מ-17 שערים ב-17 הופעות. בכל המסגרות הוא סופר כבר 24 גולים ב-26 משחקים בסך הכל. בחודש ספטמבר ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל כשפתח בהרכב ב-1:1 מול סלובניה, ומאז שיחק במדים הלאומיים גם מול אוסטריה, לטביה וצפון מקדוניה. הליגה האוסטרית נמצאת כעת בפגרה ותשוב לפעילות באמצע פברואר.




וולפסברגר לא שוללת מכירה במחיר המתאים (Paolo Bruno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי