דאבור: "מקווה שנגיע לליגת האלופות". לופטגי: "הוא ביקש לעזוב"

מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי
מואנס דאבור, ז'ולן לופטגי | סביליה

החלוץ שנרכש מסביליה הוצג בהופנהיים וסיפר בגרמנית שוטפת: "הכל נראה מושלם. המטרה שלי היא להבקיע כמה שיותר". מאמנו לשעבר נפרד: "מונצ'י הודיע לי שיש למואנס הצעה רצינית, מאחל לו בהצלחה"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

אחרי שחתם על חוזה עד 2024 וקיבל את המספר 10, מואנס דאבור הוצג היום (רביעי) בהופנהיים, שצירפה אותו מסביליה תמורת 12 מיליון יורו לא כולל בונוסים והפכה את חלוץ נבחרת ישראל לאחד משחקני הרכש היקרים בתולדותיה.

בראיון הראשון שלו לאתר הרשמי של הופנהיים, שנערך גם בגרמנית וגם באנגלית, סיפר דאבור: "אני שמח מאוד להיות פה עם החברים החדשים שלי לקבוצה ומחכה להתחיל להתאמן איתם. פגשתי את החבר'ה לראשונה והכל נראה מושלם".

אחרי תקופה לא פשוטה בסביליה במהלכה בקושי זכה לדקות משחק, דאבור התייחס למטרות האישיות והקבוצתיות: "כמובן שהשאיפה שלי היא להצליח עם המועדון ולעזור לו להשיג את היעדים שלו. ארצה להבקיע כמה שיותר שערים בתקווה שנעלה לליגת האלופות או לפחות לשלב הבתים של הליגה האירופית".

מי שנפרד מדאבור היה מאמנו לשעבר ז'ולן לופטגי, שגילה: "מואנס ביקש לעזוב לפני המשחק מול מאיורקה ובהמשך המנהל המקצועי, מונצ'י, הודיע לי שיש לו הצעה רצינית. אני מאחל לו בהצלחה בדרכו החדשה, הוא שחקן טוב ובחור מצוין. הוא עזב את סביליה עם יותר אופציות והצעות מבעבר. אני ומונצ'י חושבים בצורה דומה ועובדים למען הצלחת המועדון".

קבוצתו החדשה של דאבור, שנזכיר שבקבוצת המילואים שלה משחק עילקאי אלמקייס הצעיר, מי שעלה לאחרונה לסגל הנבחרת הבוגרת, יצאה לפגרת החורף הארוכה עם שני ניצחונות רצופים, האחרון שבהם 1:2 מרשים במיוחד על בורוסיה דורטמונד כשהפכה פיגור מוקדם לניצחון והיא במאבק על העפלה לליגה האירופית בעונה הבאה, על אף שגם הפער שלה מבאיירן מינכן שבמקום השלישי עומד על שש נקודות בלבד. גם בגביע הגרמני הופנהיים עדיין בתמונה ובחודש הבא היא תפגוש את לא אחרת מאשר באיירן מינכן, במשחק חוץ במסגרת שמינית הגמר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי