הרצוג: "לדאבור לא יהיה קושי להשתלב בגרמניה, הוא הוכיח את עצמו"

מואנס דאבור עם אנדי הרצוג
מואנס דאבור עם אנדי הרצוג | עדי אבישי

מאמן נבחרת ישראל בראיון לתקשורת הגרמנית: "הופנהיים יגלו מהר מאוד לשם מה הביאו אותו. הוא חלוץ חזק ומאוד בלתי צפוי. למרות שלא שיחק בסביליה הוא היה מצוין בנבחרת, והוא הרוויח את המעמד שלו בצדק"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

מואנס דאבור נחת בגרמניה, וכבר ערך אימון ראשון במדי קבוצתו החדשה הופנהיים. העסקה במסגרתו נמכר החלוץ למועדון הבונדסליגה הותירה הרבה אנשים מרוצים – אוהדי הופנהיים, כמובן, אוהדי סביליה שראו אותו מתייבש על הספסל ותופס מקום בסגל, דאבור עצמו וכמובן בסביבתו. עוד אחד מהמרוצים הוא מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג, שאולי יקבל את החלוץ לצמד המשחקים נגד סקוטלנד כשהוא משופשף יותר ועם כושר משחק לאחר כמה מחזורים בגרמניה. בתקווה שהוא אכן ישחק, מן הסתם.

הרצוג התראיין היום (רביעי) לאתר "SPORT1.DE" הגרמני, ושטח את הרגשתו באשר למעבר של דאבור לבונדסליגה: "הוא ישתלב מצוין בהופנהיים", אמר המאמן האוסטרי, שבעצמו כיכב בליגה הגרמנית במדי ורדר ברמן ובאיירן מינכן, "הוא לא רק סקורר, הוא גם מאוד חזק. הוא משלב הרבה יכולות – הוא בטוח בעצמו, יצירתי, מאוד בלתי צפוי. כל מה שצריך לעשות זה לחכות לאיבוד כדור או שניים, הוא ייצור מצבים שאף בלם לא מצפה להם".

מאמן הנבחרת סיפר על התקופה בה דאבור לא קיבל הזדמנות בסביליה אמר: "זה היה קשה עבורו, הוא היה ממש שם ולא עלה לשחק. אבל למרות שהיה לו מעט מאוד הזדמנויות לתרגל משחק, הוא היה מצוין בנבחרת הלאומית. הוא בעמדה מצוינת בישראל והוא הרוויח אותה. הוא השחקן עם הכי הרבה תשומת לב בינלאומית בנבחרת ובישראל בכלל".

הרצוג ודאבור באימון הנבחרת.
הרצוג ודאבור באימון הנבחרת. "הוא הישראלי עם הכי הרבה תשומת לב בינלאומית" (דני מרון)

האם יעשה את הפריצה בבונדסליגה: "אני לא חושב שיהיה לו קושי להתאים את עצמו, הוא הוכיח את עצמו ברמה הבינלאומית. הופנהיים יגלו מהר מאוד לשם מה הביאו אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי