דיווח בגרמניה: יותר מ-20 קבוצות התעניינו בדאבור

מואנס דאבור במשחק האימון מול דן האג
מואנס דאבור במשחק האימון מול דן האג | הטוויטר הרשמי של הופנהיים

על פי ה"בילד", לפני שחלוץ נבחרת ישראל עזב את סביליה וחתם בהופנהיים הוא עורר עניין אצל חצי מקבוצות הליגה הספרדית ובליגות נוספות ברחבי אירופה

(גודל טקסט)

מואנס דאבור ממשיך להתאקלם בקבוצתו החדשה, הופנהיים. אחרי שערך לפני מספר ימים הופעת בכורה לא רשמית מול דן האג ההולנדית במשחק ידידות ואתמול (שבת) המנהל המקצועי של המועדון הרעיף עליו שבחים, היום דווח בגרמניה על העניין הרב שעורר החלוץ ברחבי אירופה בטרם חתם בבונדסליגה.

ב"בילד" נכתב כי אחרי שמונצ'י וז'ולן לופטגי נכנסו לתפקידיהם בסביליה הם חיפשו חלוצים בסגנון שונה משל דאבור, שחתם בקבוצה האנדלוסית עוד בטרם הגעת השניים למועדון, ולקראת ינואר השחקן היה מבוקש ביותר מ-20 (!) קבוצות שונות. בדיווח צוין כי חצי מקבוצות הליגה הספרדית התעניינו בחלוץ, וגם קבוצות נוספות מגרמניה, מהליגה האנגלית, האיטלקית, הפורטוגלית והרוסית.

בינתיים השחקן ממשיך לחכות להופעתו הרשמית הראשונה, כשהבונדסליגה תחזור מפגרה בסוף השבוע הקרוב והופנהיים תארח ביום שבת את פרנקפורט (16:30, ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1). אגב, במשחק הליגה האחרון של הופנהיים בטרם הפגרה, הקבוצה השיגה ניצחון 1:2 מפתיע ומרשים על דורטמונד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי