רוזן: "בדרך כלל שחקנים כמו דאבור הם ברמה אחת מעלינו"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | הופנהיים

המנהל הספורטיבי של הופנהיים שיבח את החלוץ בראיון ל'ספורטבאזר': "היתרון הגדול שלנו הוא שהתעניינו בו בשלב מוקדם, העסקה הבשילה רק בימים האחרונים". וגם: הסכום הגבוה ששילמו על הישראלי

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

הופנהיים תחזור מפגרת החורף של הבונדסליגה רק בשבוע הבא ובמועדון מתעסקים בעיקר בהחתמתו של הרכש הנוצץ מואנס דאבור, שעבר מסביליה תמורת 12 מיליון יורו והפך לשחקן היקר ביותר בתולדות המועדון. המנהל הספורטיבי, אלכסנדר רוזן, התראיין היום (שבת) ב'ספורטבאזר' והתייחס לחלוץ נבחרת ישראל שעתיד לערוך הופעת בכורה רשמית מול איינטרכט פרנקפורט.

"מואנס דאבור היה מלך שערי הליגה האוסטרית במדי רד בול זלצבורג וכולם מכירים אותו", כך פתח רוזן את דבריו והוסיף: "היתרון הגדול שלנו הוא שהתעניינו בו בשלב מוקדם. לפני שנה לא הצלחנו לרכוש אותו והוא בחר בסביליה. בדרך כלל שחקנים כאלה הם ברמה גבוהה מדי עבורנו".

רוזן הסביר מדוע זו עסקה מוצלחת: "הסיטואציה השתנתה ואנחנו עקבנו אחרי מואנס עוד ועוד. בדצמבר סביליה לא חשבה למכור אותו והעסקה הבשילה רק בימים האחרונים. הסכום הגבוה? השוק גדל ואיתו גם סכומי העברה, מדי פעם צריך לצאת מהבועה. לי אישית זה לא משנה ואנחנו לא צריכים לדבר על סכומי העברה חריגים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי