שמיר הוצג בליאז': "כולם הופתעו, אך אני לא היססתי לרגע"

עדן שמיר
עדן שמיר | THIERRY ROGE / Contributor

לאחר שנרכש מהפועל באר שבע תמורת כ-1.8 מיליון יורו, הקשר החדש של מועדון הפאר הבלגי סיפר בהתרגשות: "למרות שהכל קרה מהר מאוד, זו הייתה החלטה קלה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שאחת העסקאות המפתיעות של השנים האחרונות בישראל הושלמה ועדן שמיר נמכר מהפועל באר שבע לסטנדרד ליאז' תמורת כ-1.8 מיליון יורו, היום (שלישי) הציג מועדון הפאר הבלגי את הקשר שסיפר בהתרגשות: "לא היססתי לרגע, זו הייתה החלטה קלה".

"אני שמח מאוד להצטרף למועדון כמו סטנדרד ליאז'. הכל קרה מהר מאוד, אבל זו הייתה הזדמנות נהדרת עבורי", הודה שמיר והוסיף: "אני רוצה להודות להפועל באר שבע, שאיפשרה לעסקה לצאת לפועל. ראשי סטנדרד היו איתי בקשר במשך שבועיים ובהתחלה זה הפתיע את כולם כי חתמתי בב"ש במהלך הקיץ האחרון, אבל מאוד רציתי לעשות צעד קדימה ואני שמח שזה קרה".

על תחילת דרכו בליאז' והתכונות הבולטות שלו: "אני מקווה שאסתגל במהרה. הקצב פה גבוה יותר מאשר בישראל, אבל האימונים הראשונים עבור בצורה טובה ואני מוכן לתת 100% אחוז עבור המועדון. הבקעתי כבר לא מעט שערים בקריירה ואני חושב שיש לי משחק ראש טוב שיכול לסייע לקבוצה מבחינה התקפית והגנתית".


לא היסס לרגע. עדן שמיר (Gettyimages)

הסיכוי שהוא ייכלל בסגל כבר במשחק הליגה הקרוב מול אוסטנד ביום שישי: "עדיין לא קיבלתי את היתר העבודה שלי, אז אני לא חושב שאוכל לשחק. זה ייקח כמה ימים".

שמיר עזב את הפועל באר שבע לאחר חצי שנה בלבד. בקיץ האדומים מהנגב רכשו 70 אחוזים מכרטיס השחקן שלו מעירוני קריית שמונה תמורת 450 אלף יורו ובעקבות העסקה עם ליאז', הקבוצה הצפונית תכניס לקופתה כ-500 אלף יורו.

בחצי השנה שלו בבאר שבע, שמיר הפך לעוגן מרכזי בקבוצה והיה שחקן הרכב קבוע. במקביל ציינו במועדון כי שמיר היה דמות חיובית בחדר ההלבשה: "אין הרבה שחקנים עם אופי כמו שלו. הוא מקצוען אמיתי שהשקיע 200 אחוז גם באימונים וגם במשחקים. הוא יחסר לנו מאוד", אמר אחד חבריו לקבוצה.


שמיר הנרגש במהלך הצגתו כשחקן סטנדרד ליאז' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי