רשמית: עדן שמיר חתם בסטנדרד ליאז' לשלוש שנים וחצי

עדן שמיר, גלעד קצב, אדם קידן
עדן שמיר, גלעד קצב, אדם קידן | סטנדרד ליאז'

הקשר עזב את הפועל באר שבע לטובת מועדון הפאר הבלגי. הוא ישתכר כ-300 אלף יורו לעונה, קריית שמונה תקבל כחצי מיליון יורו מסכום המכירה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר שעבר אתמול את הבדיקות הרפואיות, הקשר עדן שמיר חתם רשמית על חוזה לשלוש שנים וחצי במועדון הפאר הבלגי, סטנדרד ליאז'. 

בליאז' אישרו הערב (חמישי) את הצטרפותו למועדון, אולם הוא לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק מחר נגד מכלן ועשוי לערוך את הופעת הבכורה בשישי הבא (24.1) נגד אוסטנדה. לספורט1 נודע ששמיר ירוויח כ-300 אלף יורו בשנה, כולל פרמיות ובונוסים.

עסקת מכירתו של שמיר לליאז', שמדורגת במקום החמישי בטבלת הליגה הבלגית, התאפשרה לאחר משא ומתן מהיר שנערך בין הקבוצה הבלגית להפועל באר שבע במהלך יום שלישי בלילה. קבוצתה של אלונה ברקת דרשה כ-2 מיליון יורו עבור השחקן ולבסוף הצדדים החליטו לסכם על סכום של כ-1.8 מיליון יורו, כאשר חלק מהסכם ישולם באופן מידי וחלקו רק בשנה הבאה בשל חוקי הפיירפליי הפיננסי.

כידוע, שמיר עוזב את הפועל באר שבע לאחר חצי שנה בלבד. בקיץ האדומים מהנגב רכשו 70 אחוזים מכרטיס השחקן שלו מעירוני קריית שמונה תמורת 450 אלף יורו ובעקבות העסקה עם ליאז', קריית שמונה תכניס לקופתה כ-500 אלף יורו. בחצי השנה שלו בבאר שבע, שמיר הפך לעוגן מרכזי בקבוצה והיה שחקן הרכב קבוע. במקביל ציינו בקבוצה כי שמיר היה דמות חיובית בחדר ההלבשה: "אין הרבה שחקנים עם אופי כמו שלו. הוא מקצוען אמיתי ומשקיע 200 אחוז גם באימונים וגם במשחקים. הוא יחסר לנו מאוד", ציין היום אחד חבריו לקבוצה והוסיף כי שמיר הסתיר משאר חבריו כי הוא צפוי לעזוב לחו"ל.

בבאר שבע רצו כי שמיר יקח חלק במשחק הגביע החשוב היום מול מכבי נתניה, אך הבינו מהבלגים כי אם השחקן לא יגיע באופן מידי לבדיקות רפואיות לצורך חתימה על חוזה, העסקה לא תצא לפועל. כמו כן בבאר שבע ציינו כי למרות העובדה שהקבוצה מאבדת שחקן משמעותי, הם שמחים שיש לשחקניה ביקוש בקרב מועדונים אירופיים. כזכור, לפני סגירת חלון העברות של הקיץ, הקבוצה מכרה לסלטיק את הבלם חאתם אלחמיד. במקביל, שוער הקבוצה בעונה החולפת, אריאל הרוש, מושאל לספרטה רוטרדם.

בבאר שבע מחפשים למצוא בהקדם מחליף לשמיר וכפי שפרסמנו אתמול, אחד השחקנים שסומנו הוא ניקו אולסק ממכבי נתניה. שעשוי להגיע לבאר שבע במסגרת העברתו של הבלם שיר צדק מבאר שבע לשורות היהולמים מהשרון. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, הצעה רשמית הוגשה גם על בובקאר טראורה מהפועל כפר סבא וייתכן שיירשמו התפתחויות לאחר משחק הגביע הערב.


עדן שמיר עם סוכניו גלעד קצב ואדם קידן (סטנדרד ליאז')

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי