וייסמן: "החלטתי להישאר באוסטריה למרות שקיבלתי כמה הצעות בינואר"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

הסקורר הישראלי התראיין ב-103FM לאחר הצמד שכבש בשבת: "עושה הכל כדי לשמור על העונה הטובה שלי". נבחרת ישראל: "אם לא נאמין בעצמנו עדיף שלא נסע בכלל לסקוטלנד"

(גודל טקסט)

כחודש וחצי לפני משחקה של נבחרת ישראל בסקוטלנד במסגרת פלייאוף יורו 2020, החלוץ שון וייסמן, שכבש אתמול (שבת) צמד במדי וולפסברגר, התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את תחושותיו לקראת ההתמודדות, על שאיפותיו לעתיד ועל ההחלטה שקיבל בחודש ינואר.

האזינו:

המשחק הקרוב של נבחרת ישראל: "הגענו להישג גדול – 180 דקות ממשהו שלא היה כאן אף פעם. אם מישהו מהשחקנים או מהצוות המקצועי לא מאמין שאנחנו יכולים לנצח בסקוטלנד אז עדיף שלא נסע לשם בכלל. נהיה חייבים להישאר עם אמונה חזקה, זה כדורגל והכל יכול לקרות ב-90 דקות. יש לנו נבחרת מצוינת ואנחנו רק חייבים להאמין כל הזמן".

הרכב: "הציפייה שלי היא תמיד לשחק, במיוחד כשזה בנבחרת ואני יכול לתרום למדינת ישראל. זה כבוד עצום בשבילי. אני רק רוצה לעזור ואעשה כל דבר שהצוות המקצועי יגיד לי. לא אפגע אם לא יפתח בהרכב. החלוצים האחרים בנבחרת – מואנס דאבור שרק לפני שבועיים כבש צמד נגד באיירן מינכן וערן זהבי, שאי אפשר להתלונן לגביו – הם שחקנים נהדרים. אני אמשיך עם העבודה הקשה והאמונה".


וייסמן במדי נבחרת ישראל. "אם אין אמונה, עדיף שלא נסע בכלל לסקוטלנד" (אודי ציטיאט)

העונה באוסטריה: "התחלתי אותה ממש טוב ואני עושה כרגע הכל כדי לשמור עליה ולעשות אותה יותר טובה. אני חושב שוולפסברגר נמצאת בהתפתחות בשנים האחרונות והפכה לקבוצת צמרת בחמישייה הראשונה בליגה. יש לנו כמה שחקנים ברמה גבוהה מאוד בקבוצה וזה עושה לי את החיים קלים יותר".

חודש ינואר: "כבר מהרגע הראשון ידעתי שבונים עליי וסומכים עליי, ואני שמח מאוד שאני יכול לעזור לקבוצה. היו לי מספר הצעות בחודש ינואר לעבור למקומות אחרים אבל החלטתי שהכי חכם כרגע זה שאני יישאר כאן כי לי כמה משימות שנותרו לי לסיים פה והרגשתי את זה. זה לא קלישאה, אני באמת רוצה רק להשתפר ממשחק למשחק בשביל לשפר את עצמי, בקיץ נסתכל קדימה".

מטרות לעתיד: "כמובן שהשאיפה שלי היא להגיע לאחת מחמש הליגות הבכירות, אבל צריך לחכות ולראות איזה הצעות יגיעו אליי בהמשך. אין ספק שהליגה הגרמנית מזכירה את האוסטרית ואני חושב שזו קפיצת מדרגה שתעשה לי טוב, אבל כרגע אני מתרכז רק בהווה ומשחקים הקרובים שיש לי בוולפסברגר עד הפלייאוף".


וייסמן נגד רומא. "השאיפה שלי היא להגיע לאחת מחמש הליגות הבכירות" (FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images)

העונה האחרונה במכבי חיפה: "אין לי כל כך הסבר למה שקרה בה. תמיד הייתי שם בכל אימון ובכל משחק ונתתי 100% מעצמי. היה מאמן וצוות מקצועי והם לקחו את ההחלטות. אני רוצה להגיד תודה רבה למרקו בלבול שהאמין בי ונתן לי לשחק. כרגע, הקבוצה מצליחה אז אי אפשר לבוא שם בטענות למישהו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי