כבש מול כל הקבוצות בעונתו הראשונה: "שון וייסמן שחקן פנטסטי"

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

החלוץ השווה את שיא הכיבושים של ישראלי באירופה בזכות הצמד ב-2:2 של וולפסברגר נגד ראפיד וזכה לשבחים בתקשורת האוסטרית וגם ממאמנו: "הוא רק 1.74 מטר וכובש בנגיחות"

(גודל טקסט)

עד ששון וייסמן הגיע ל-23 שערים בישראל, הוא הזדקק ל-103 הופעות. אתמול (שבת) הוא כבש צמד ב-2:2 הביתי של וולפסברגר נגד ראפיד וינה וכבר בעונתו הראשונה באוסטריה הגיע ל-22 שערי ליגה ב-21 מחזורים (במשחק אחד מתוך 22 המחזורים הוא לא שותף), ולמעשה רחוק רק שער אחד מהכפלת הכמות שהבקיע בעונת השיא שלו.

בנוסף לכל, וייסמן גם השווה את שיא כיבושים של ישראלי באירופה, בו החזיק מואנס דאבור שעשה זאת גם כן בליגה האוסטרית ובסך הכל בכל המסגרות יש לו שבעה שערים נוספים, חמישה בגביע ושניים במוקדמות הליגה האירופית. בעיתון האוסטרי "קרונן צייטונג" שיבחו את וייסמן שכבש פעמיים עם הראש וכתבו: "כבר בעונתו הראשונה הוא הבקיע מול כל 11 הקבוצות בליגה. הוא רק 1.74 מטר, אבל כבש פעמיים בנגיחה והיו אלה שני שערים כמעט זהים".

לאחר המשחק התראיין וייסמן ל"סקיי אוסטריה" ואמר בקצרה: "שמח שכבשתי, אבל חבל שספגנו בדקה האחרונה. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך להיאבק". בעקבות התיקו נותרה וולפסברגר במקום הרביעי, שתי נקודות מתחת לראפיד שסחטה ממנה נקודה בדקה ה-90.

מאמנו של וייסמן, פרדיננד פלדהופר התייחס לצמד נוסף של מלך שערי הליגה ואמר: "וייסמן שחקן פנטסטי, אחד שעובד קשה לא רק בהתקפה, אלא גם בהגנה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי