דיווח: שון וייסמן בין המועמדים להצטרף למילאן בעונה הבאה

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

נגיף הקורונה מאיים על המשך דרכה של הסרייה א', אך בארץ המגף טוענים שראשי הרוסונרי כבר סימנו מספר מועמדים שיכולים להיכנס למשבצת של זלאטן, שעשוי לעזוב בעקבות הזעזוע הניהולי

(גודל טקסט)

איטליה היא היא המדינה שנפגעה בצורה הקשה ביותר באירופה מנגיף הקורונה וכמובן שלא ניתן לחזות האם הסרייה א' תגיע לסיומה. עם זאת, חלק מכלי התקשורת בארץ המגף ממשיכים לשדר עסקים כרגיל. לאחר שהמנהל הספורטיבי זבונימיר בובאן פוטר מתפקידו, באתר 'CalcioMercato' מדוחים שהמנהל הטכני פאולו מלדיני צפוי ללכת בעקבותיו ולהיפרד ממילאן, צעד שעשוי לפגוע בשאיפות המקצועיות של הקבוצה ובמקביל גם להוביל לסיום דרכו של זלאטן איברהימוביץ'.

לפי האתר האיטלקי, במחברת של ראשי מילאן ישנם כבר מספר מועמדים לתפוס את מקומו של זלאטן, אם וכאשר. השמות היותר מוכרים שעלו הם של ויקטור אוסימן (13 שערים ב-27 משחקי ליגה העונה במדי ליל), מירון בואדו (14 שערים ב-24 הופעות ליגה העונה במדי אלקמאר) ודוניל מאלן (11 שערים ב-14 הופעות ליגה העונה במדי פ.ס.וו איינדהובן). מעבר להבקעת שערים, המשותף לשלושה הוא גילם הצעיר. אוסימן ומאלן בני 21 ואילו בואדו בסך הכל בן 19. אפשרות נוספת היא צירופו של פאטסון דאקה בן ה-21 מזלצבורג, במדיה הוא הבקיע העונה 17 שערי ליגה ב-1,161 דקות בלבד.

ב'נגלה השנייה', כפי שנכתב באתר האיטלקי, נמצא לא אחר מאשר שון וייסמן, שמוליך את טבלת הכובשים של הליגה האוסטרית עם 22 שערים ב-21 הופעות במדי וולפסברגר. בכתבה ציינו שהחלוץ הישראלי מצא את הרשת העונה נגד רומא בליגה האירופית והוסיפו: "יליד שנת 96. יש לו חוזה שפג בקיץ 2021 ומהסיבה הזו הוא יכול להוות הזדמנות כלכלית מסוימת עבור מילאן". באותה נשימה עם וייסמן הוזכר גם שמו של אלכסנדר סורלות' שמשחק בטרבזונספור העונה כמושאל מקריסטל פאלאס. החלוץ הנורבגי בן ה-24 הבקיע עד כה לא פחות מ-19 גולים במדי מוליכת הטבלה.


שון וייסמן חוגג באולימפיקו מול רומא (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי