באיטליה השוו את שון וייסמן לפיונטק: "עשוי להתברר כהימור מוצלח"

שון וייסמן
שון וייסמן | Markus Tobisch / Contributor

אחרי שהוזכר בהקשר של מילאן, בארץ המגף סבורים שחלוץ נבחרת ישראל מתאים למספר קבוצות צמרת בסרייה ב': "בנבנטו, פרוזינונה, קרוטונה וספציה עשויות לקפוץ על ההזדמנות בקיץ"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
שון וייסמן לא יורד מהכותרות באיטליה. אחרי שפורסם לאחרונה כי חלוץ נבחרת ישראל נמצא בין המועמדים להצטרף למילאן בעונה הבאה, הבוקר (ראשון) בארץ המגף השוו את מלך שערי הליגה האוסטרית לקשישטוף פיונטק והמליצו למספר קבוצות לנסות לצרפו במהלך הקיץ הקרוב.

"הליגה האוסטרית ממשיכה לצמוח וכך גם ההזדמנויות של קבוצות לצרף משם כישרונות מעניינים במחירים טובים. עם כרטיס ביקור מרשים של 29 שערים ב-30 הופעות העונה בכל המסגרות, וייסמן, מלך שערי הליגה, בהחלט יכול להיות אחד כזה. החלוץ, שהצטרף ממכבי חיפה ללא תמורה בקיץ, השתלב בוולפסברגר במהרה וסיפק הופעות מצוינות בליגה האירופית (הבקיע מול רומא) ובנבחרת ישראל".

למרות המחמאות, האיטלקים מאמינים שחלוץ נבחרת ישראל הוא אופציה דווקא עבור קבוצות מצמרת הליגה השנייה. "עבור מועדונים רבים, במיוחד אלה שמתחרים על עלייה לסרייה א', וייסמן יכול להתברר כהימור משמעותי ומוצלח, בדומה לזה שלקחה בזמנו גנואה כשרכשה את פיונטק מקרקוביה קרקוב בקיץ 2018. קבוצות כמו בנבנטו, פרוזינונה, קרוטונה וספציה עשויות לקפוץ על ההזדמנות הזו בקיץ, כשעלות העסקה צפויה להגיע לחמישה מיליון יורו".

לסיום, בארץ המגף הזהירו כי על אותן קבוצות למהר כי "גם קבוצות גדולות יותר שמו לב לביצועיו של וייסמן העונה. למעשה, הוא יכול להועיל מאוד גם למועדונים שנלחמים על מקומם בסרייה א' כמו ספאל, ברשיה וגנואה". 


וייסמן חוגג באולימפיקו מול רומא. בעונה הבאה יעשה זאת על בסיס שבועי? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי