"הכדורגל הסיני תקוע": אין הסכמות על מועד לפתיחת העונה

ערן זהבי
ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

ראשי המועדונים ונציגי השחקנים דנו בניסיון לסכם על גובה הקיצוץ ולמצוא תאריך בו תישמע שריקת הפתיחה, אך העונה רחוקה מלצאת לדרך. זהבי וסבע ערכו אימון ראשון עם גוואנגז'ו ר.פ

(גודל טקסט)

כבר נראה היה שליגת הכדורגל בסין תהיה הראשונה בעולם שתשוב לפעילות לאחר האילוץ לדחות את פתיחתה, ערן זהבי ודיא סבע אפילו חזרו בחודש שעבר למדינה ואתמול (רביעי) סיימו את תקופת הבידוד בביתם ויצאו לרחובות גוואנגז'ו, אבל היום (חמישי), לאחר פגישה של בעלי המועדונים ונציגי ארגון השחקנים, נראה שעוד מוקדם לברך.

בפגישה שנערכה היום וכמובן לא כללה הגעה פיזית אלא כל אחד מביתו, הסתיימה ללא תוצאות והמשמעות היא שהכל מושהה גם עתה. הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות על מועד תחילת הליגה, העונה בסין כאמור עוד לא החלה, וגם לא הושגו הסכמות על קיצוץ שכר השחקנים – ההצעה האחרונה היא ששכר השחקנים יקוצץ החל מה-1.3.2020 ועד התאריך בו תיפתח עונת 2020 בסין. "הכדורגל הסיני תקוע", כתב רועי תדמור, שנחשב למומחה בכל הנוגע לכדורגל הסיני.

זהבי וסבע, אגב, ערכו היום אימון ראשון עם הקבוצה מאז מחנה האימונים שערכו בדובאי בחודש שעבר. גוואנגז'ו ר.פ, כידוע, מינתה מאמן חדש, ההולנדי ג'ובאני ואן ברונקהורסט שיחליף את ולדימיר סטויקוביץ' שהיה בתפקיד כחמש שנים.


סבע וזהבי חזרו למתחם האימונים (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי