קובי רפואה מאשים: השחקנים צריכים להיות מחויבים

רפואה
רפואה | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב התאכזב מחניכיו לאחר ההפסד 1:0 בבית מול הפועל פתח תקווה: "לפעמים כשאתה רוצה אתה כבר לא יכול. היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב וכמובן שאני מאוד מאוכזב". גולן: "אין לי קשר אחורי בסגל"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הפסידה הערב (שני) לראשונה בעידן קובי רפואה 1:0 מול הפועל פתח תקווה ואיבדה את המקום הראשון בטבלה. האדומים, שרחוקים נקודה אחת בלבד מהפועל כפר סבא, נראו רע ולמזלם הפועל קטמון הפסידה להפועל רמת גן כך שהפער מהמקום השלישי עומד על שלוש נקודות.

"עד שקצת התעוררנו זה לא הספיק. לפעמים כשאתה רוצה אתה כבר לא יכול. לא שיחקנו טוב והיינו צריכים לשחק בצורה הרבה יותר טובה. כרגע, זה לא מספיק", כך סיכם קובי רפואה המאוכזב את המשחק. "אין כאן עניין של רוח, השחקנים צריכים להיות מחויבים והם יהיו. זה לא נעים להפסיד במשחק בית כזה. הפועל פ"ת עשתה את העבודה, זה בסדר גמור, אתה רואה את החגיגות שלהם, ככה זה כל קבוצה שמשחקת נגד הפועל תל אביב. כמובן שאני מאוכזב מאוד. אין ברירה, צריך להמשיך קדימה".

האם היכולת החלשה בתקופה האחרונה תוביל לשינויים בסגל בחודש ינואר: "אני לא צריך נורות אזהרה, אני יודע בדיוק מה צריך לעשות וזה מה שיקרה. אנחנו לא מאשימים אף אחד כרגע וכשיגיע הזמן להחליף נעשה גם את זה".

דני גולן אמר לאחר הניצחון: "אחרי שבועיים לא פשוטים, אני מאושר ומרוצה מהמחויבות. עשינו מחצית ראשונה נהדרת, היינו שווים יותר משער אחד. במחצית השנייה היה קצת יותר קשה לצאת להתקפות, אבל עדיין הגענו למצבים טובים. כל משחק בליגה הלאומית הוא קשה. אני משחק בלי קשר אחורי כי הסגל שלנו נבנה בצורה מסוימת. עברנו שלב בגביע, עכשיו ניצחנו את הפועל תל אביב. עדיין חסר לי שחקן או שניים".


עוד משחק לא טוב של הפועל תל אביב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי