לבדה בפסגה: הפועל קטמון הביסה 1:4 את ראשון לציון

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | טוויטר

שחקניו של זדה הביסו את חניכיו של ברקוביץ' ונותרו היחידים ששמרו על מאזן מושלם (להוציא את הפועל פ"ת שבמינוס). עוד הערב: אחי נצרת גברה בחוץ 0:1 על איכסל, הפועל כפ"ס עם ניצחון בכורה הודות ל-1:3 על מרמורק

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הלאומית הושלם הערב (שני), כשבמוקד ניצחונה של הפועל קטמון 1:4 בראשון לציון ובכך ליאור זדה ושחקניו הפכו ליחידים ששמרו על מאזן מושלם בתום 180 דקות, להוציא את הפועל פ"ת שהחלה את העונה במינוס נקודות. עוד הערב בלאומית, הפועל כפר סבא הביסה 1:3 את הפועל מרמורק ומכבי אחי נצרת ניצחה בחוץ 0:1 את העולה החדשה הפועל איכסל.

הפועל ראשון לציון – הפועל קטמון 4:1
אחרי שניצחה בשבוע שעבר קטמון 0:1 את בית"ר תל אביב/רמלה משער עצמי, ליאור זדה ושחקניו נמצאים לבדם במקום הראשון של הליגה הלאומית בזכות תצוגה משכנעת מול ראשון לציון של ניר ברקוביץ'. ויליאם אגדה שחזר מחצי שנת השאלה בנוער של מכבי תל אביב כבש ראשון בדקה ה-14, סער בנבישתי הכפיל חמש דקות לפני הירידה למחצית והראל שלום נעץ את השלישי בדקה ה-56. איתמר שבירו רק צימק בדקה ה-61 והמקומיים גם נותרו ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של ליאור לוי (66) והמילה האחרונה הייתה של ירדן אבוחצירה (90), שקבע את תוצאת המשחק עם הרביעי של קטמון. אחרי 0:0 מול הפועל ר"ג במחזור הראשון, הכתומים מעיר היין יחפשו ניצחון ראשון מול הפועל רמת השרון במחזור הבא.

הפועל כפר סבא – הפועל מרמורק 1:3
ניצחון ליגה ראשון העונה לארז בנודיס ויצחק שום על חשבונה של מרמורק. האורחת בשבוע שעבר סיימה ב-0:0 ביתי מול הפועל עכו וגם הערב לפרקים הייתה טובה יותר והגיעה להזדמנויות, אבל הייתם חלבי הותיר אותה בחיסרון מספרי כבר בדקה ה-22 לאחר שספג אדום ועומרי שקל (40), ניראל מחפוד (51) ועומר פדידה (69) הענישו על כך, רז יצחק (78) כבש שער ניחומים.


יצחק שום. ניצחון ראשון העונה בליגה (אודי ציטיאט)

הפועל איכסל – מכבי אחי נצרת 1:0
בשבוע שעבר איבדו נג'ואן גרייב ושחקניו יתרון כפול על סקציה נס ציונה והערב הם השיגו ניצחון בכורה משער יחיד של עידו אקסברד (52) על חשבון העולה החדשה, שבמחזור שעבר נכנעה לאשקלון ועל כן בזהה לבני לוד נותרה עם אפס נקודות, עדיין מעל לקו האדום לאור העובדה שהפועל פתח תקווה במינוס חמש נקודות (גם היא עם שני ניצחונות משני משחקים, אך פתחה את הליגה במינוס 11 נקודות).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי