קטמון נותרה מושלמת, ניצחון שלישי ברצף להפועל כפ"ס

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

הירושלמים ניצחו 0:3 בעכו והם היחידים עם ארבעה ניצחונות, מלכה, אבוחצירה ואגדה כבשו. הירוקים גברו 0:2 על הפועל ר"ג שבמאזנה נקודה אחת, הפועל פ"ת סיימה ב-2:2 מול רמה"ש. המשחק בין ת"א/רמלה לאיכסל נדחה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בליגה הלאומית אמור היה להיערך הערב (שני) במלואו, אולם המפגש בין בית"ר תל אביב/רמלה להפועל איכסל נדחה עקב תקלת חשמל באחד מעמודי התאורה ברמלה ואילץ את צוות השיפוט להורות על קיומו במועד אחר. ובמגרשים שכן שיחקו הגיעה בשורה אחת גדולה בדמות הישארותה של הפועל קטמון הקבוצה היחידה שמושלמת, בזכות 0:3 מרשים בחוץ על היורדת מליגת העל הפועל עכו. 

עוד הערב בלאומית, הפועל פתח תקווה של מסאי דגו רשמה מחזור שני ברצף ללא ניצחון והיא במינוס ארבע נקודות אחרי 2:2 ביתי מול הפועל רמת השרון, הפועל ראשון לציון נותרה ללא ניצחון בעקבות 1:0 ביתי להפועל אשקלון והפועל כפר סבא שמרה על מאזן נקי מהפסדים כשגברה 0:2 על הפועל רמת גן וצברה ניצחון שלישי ברצף.

הפועל עכו – הפועל קטמון 3:0
משחק הצמרת בין המדורגת שלישית ערב המחזור למוליכה הסתיים בניצחון חוץ מרשים של ליאור זדה ושחקניו, שאחרי ארבעה מחזורים הם היחידים עם 12 נקודות במאזנם, הנחילו הפסד בכורה העונה ליורדת מליגת העל ובכך פתחו פער של ארבע נקודות מהמקום השלישי. בדקה ה-36 אבי מלכה נגח את שער היתרון אחרי כדור קרן, בדקה ה-51 הוכרעה ההתמודדות כשירדן אבוחצירה גם הוא מצא את הרשת עם הראש והמילה האחרונה הייתה ש ל וויליאם אגדה שגלגל לרשת בדקה ה-86.

הפועל כפר סבא – הפועל רמת גן 0:2
ארז בנודיס והירוקים שמרו על המקום השני והם במרחק שתי נקודות מהמוליכה קטמון, בזכות ניצחון ליגה שלישי רצוף על חשבון האורדונים שנותרו עם נקודה אחת בלבד ועדיין ללא שער זכות, למזלם לפחות זמנית עדיין מעל הקו האדום (לאיכסל משחק חסר). בדקה ה-65 הלחץ הכבד של המארחת נשא פרי כשבנג'מין קוקו כבש בקלות ממצב של אחד על אחד, בדקה ה-86 הכפיל עומר פדידה שהחמיץ מהנקודה הלבנה, אבל כבש מהכדור החוזר.

הפועל פתח תקווה – הפועל רמת השרון 2:2
מסאי דגו ושחקניו פתחו את העונה עם שני ניצחונות, אולם אחרי ההפסד למוליכה קטמון הם סיימו הערב ב-2:2 ביתי מול רמת השרון והם כאמור עדיין במקום האחרון עם מינוס ארבע נקודות, בעוד האורחת מהשרון רשמה תיקו רביעי העונה ברצף! טימור רודוסלסקי (40) כבש ראשון, עמית מגוז (45) ומוטי מלכה (51) הפכו ואמאדו סוקונה (76) קבע את תוצאת המשחק.


מסאי דגו. מחזור נוסף ללא ניצחון (לירון מולדובן)

תוצאות נוספות
הפועל ראשון לציון – הפועל אשקלון 1:0 (סער פדידה עצמי, 37. טל מכלוף הורחק, 56)

סקציה נס ציונה 3 (עידן שמש 33, נאור סבג 63, אמנון טדלה 77) – בני לוד 1 (מעוז סמיה החמצת פנדל 44, ויקטור מרעי 55)

הפועל עפולה 3  (עידן דוד 10 ו-43 בפנדל, דני גרופר 72) – הפועל מרמורק 0

מכבי אחי נצרת 2 (אנס דאבור 15 בפנדל, מוחמד חטיב 62 בפנדל) – הפועל נצרת עילית 2 (יהונתן לוי 44, חוליו סזאר 45. אבי אבגי הורחק, 58).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי