סוטיריס ניניס כבש לאשקלון ב-1:2 מול הפועל כפ"ס

אוהדי הפועל אשקלון
אוהדי הפועל אשקלון | דני מרון

אחרי חמישה ניצחונות רצופים הירוקים סיימו משחק ללא נקודות וירדו אל המקום השני, הרכש היווני, כבש את שער הניצחון לזכות הקבוצה הדרומית. איכסל ניצחה 0:1 את עכו. רמתן גן סיימה ב-0:0 מול מרמורק

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אחרי סיבוב המשחקים של יום שישי, שלושת המשחקי הנעילה של המחזור השביעי בליגה הלאומית נערכו הערב (שני) שעל המוקד ההפסד 2:1 של הפועל כפר סבא מול היורדת הפועל אשקלון שהוריד אותה אל המקום השני. אחרי הזעזוע בפיטוריו של גילי לבנדה, הפועל איכסל צברה נקודות ראשונות כשניצחה 0:1 את הפועל עכו, וגם הפועל רמת גן עדיין נמצאת עמוק בתחתית אחרי 0:0 נגד הפועל מרמורק.

הפועל אשקלון – הפועל כבר סבא 1:2
הקבוצה מהשרון שרשמה חמישה ניצחונות רצופים קיוותה לנצח גם את היורדת לליגת העל באצטדיון סלה ולחזור למקום הראשון על חשבונה של הפועל קטמון אך לקבוצתו של שלומי דורה היו תוכניות אחרות.

המועדון הדרומי החתים היום את הקשר סוטיריס ניניס לעונה אחת. היווני שיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקווה נזרק מהקבוצה ונבחן בהפועל חדרה, התאמן במשך מספר שבועות באשקלון ושיחק כבר הערב מול הפועל כפר סבא.

האורחים אמנם עלו ליתרון כשתי דקות לפני שריקת המחצית, אך המועדון הדרומי רשם מהפך תוך שמונה דקות משערים של גל צרויה (פנדל 67), ושל הרכש היווני סוטיריס ניניס בבכורה (75) וגרם להפסד ראשון של הפועל כפר סבא העונה. בהפועל אשקלון שמרוצים מהחתמתו של ניניס נאמר: "מדובר בקשר מצוין שישדרג את מרכז השדה שלנו".

הפועל איכסל – הפועל עכו 0:1
העולה החדשה ללאומית שהפסידה את ששת המחזורים הראשונים השיגה נקודות ראשונות העונה בניצחון קטן על היורדת הטרייה הפועל עכו משער של דייגו סאליס בדקה ה-73. בעקבות הניצחון איכסל עלתה אל המקום ה-14 בטבלה.

הפועל רמת גן – הפועל מרמורק 0:0
אחרי פיטוריו של דני גולן מקבוצת הכוכבים של הפועל רמת גן, קיבל ניר ברקוביץ' את המושכות על מנת לייצב את הספינה הטובעת ומאמן הפועל ראשון לציון בפתיחת העונה ניסה להשיג ניצחון ראשון מול הפועל מרמורק באצטדיון רמת גן. למארחים הייתה הזדמנות גדולה לעלות ליתרון מבטיח אחרי הכשלה של אסף לוי ברחבה שגרמה להרחקתו ולפנדל של רמת גן אך עומר צלישר החמיץ את הפנדל וקבוצתו לא ניצלה את היתרון המספרי עד לשריקת הסיום. הפועל רמת גן היא כרגע הקבוצה היחידה ללא ניצחון והיא ניצלת מהמקום האחרון בטבלה רק בזכות עונש הפחתת נקודות של הפועל פ"ת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי