ושוב במקום הראשון: 0:4 להפועל כפ"ס בחוץ על מרמורק

אוהדי כפר סבא
אוהדי כפר סבא | דני מרון

שחקניו של ארז בנודיס שבו לפסגת הליגה הלאומית, אחרי שהביסו את נועלת הטבלה, שטרם טעמה העונה ניצחון. שלושער לעומרי שקל. בית"ר ת"א/רמלה ניצחה 1:2 ברמה"ש

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

המחזור ה-17 בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שני משחקים. הפועל כפר סבא מהצמרת התארחה אצל נועלת הטבלה הפועל מרמורק, הביסה אותה 0:4 ושבה למקום הראשון. הפועל ניר רמת השרון אירחה את בית"ר ת"א/רמלה למשחק שהסתיים בניצחון האורחים 1:2.


הפועל מרמורק – הפועל כפר סבא 4:0
שחקניו של ארז בנודיס שבו למקום הראשון בטבלה עם 0:4 קליל במשחק החוץ מול היריבה החלשה ומאמנה החדש אסי דומב. הם עשו זאת אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, שניים בליגה ואחד בגביע המדינה. נועלת הטבלה, תחפש את ניצחון הבכורה שלה לעונה זאת במשחק אחר.


הפועל כפ"ס כבשה שער ראשון בדקה ה-35. חיים איצרין בעט כדור חזק מסף הרחבה, עומרי שקל היה במקום והסיט לרשת, 0:1. בדקה ה-44, 0:2 לאורחים מהצמרת. עומר פדידה שלח כדור רוחב לעבר עומרי שקל, שכבש את השני שלו במשחק, 0:2. בדקה ה-62, עלו האורחים ל-0:3 למרות יכולת בינונית, כשעומרי שקל השלים שלושער פרטי גדול, כשניצל טעות בהגנת מרמורק והקפיץ את הכדור מעל השוער, פנימה. בדקה ה-79 כבש בנג'מין קוקו את הרביעי של כפר סבא, בבעיטה חזקה מתוך הרחבה, אחרי שלא עשה זאת במשך שמונה מחזורים. בסיום, 0:4 קליל.



יצחק שום. סוף סוף יש נחת (דני מרון)


הפועל ניר רמה"ש – בית"ר ת"א/רמלה 2:1
הקבוצה של אלי כהן נוצחה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד בליגה. האורחים ומאמנם זיו אריה, הגיעו למשחק בתקופה טובה, בין השאר, אחרי ה-0:2 המרשים על הפועל קטמון. רמת השרון עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-27. מוטי מלכה, הכובש המצטיין של הקבוצה, עשה זאת פעם נוספת. הוא קיבל כדור באגף ימין, נכנס לרחבה ובעט חזק לרשת. האורחים השוו ל-1:1 בדקה ה-58 משער של אילון אלמוג. האורחים השלימו את המהפך בדקה ה-81 כשעלו ל-1:2 משער שני של אילון אלמוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי