בני בן זקן חתם לעונה וחצי בהפועל רמת גן

בני בן זקן
בני בן זקן | אתר רשמי

אחרי התפטרותו של ניר ברקוביץ' ביום שישי האחרון, מינתה הקבוצה מהליגה הלאומית את המאמן שפוטר מבני סכנין. מהמועדון נמסר: "מאמן צעיר ומבטיח וכולנו תקווה שיוביל אותנו להצלחות וכדורגל מהנה"

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)
בני בן זקן מונה הבוקר (שני) למאמנה החדש של הפועל רמת גן לאחר שנפגש עם ראשי הקבוצה מהלאומית וחתם לעונה וחצי באמצעות סוכנו אורן יחזקאל. המאמן שפתח את העונה בבני סכנין ופוטר בעקבות רצף הכישלונות חוזר לליגה השנייה, בה אימן בהצלחה בעבר את הפועל קטמון ואת הפועל עפולה.


בהודעה הרשמית של הפועל רמת גן נכתב: "בני בן זקן חתם כמאמן הפועל רמת גן גבעתיים לעונה וחצי. בני בן ה-36 אימן בקריית שמונה, קטמון, בית"ר ירושלים ובני סכנין. הוא מאמן צעיר ומבטיח וכולנו תקווה שיוביל אותנו להצלחות וכדורגל מהנה. בהצלחה בני בן זקן".


כזכור ביום שישי לאחר ההפסד לסקציה נס ציונה, הודיע המאמן ניר ברקוביץ' על התפטרותו מהקבוצה בשל ההתנהלות, זאת לאחר שלטענתו נעשו מספר שינויים בסגל ללא ידיעתו. בן זקן יהיה כאמור המאמן השלישי של הקבוצה לאחר ברקוביץ ודני גולן. אחרי 20 מחזורים, ניצבת רמת גן במקום התשיעי ורחוקה 11 נקודות מהפועל נצרת עילית שמוליכה את הטבלה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי