נצמדה לפסגת הליגה: 1:2 להפועל כפר סבא ברמת השרון

עומר פדידה
עומר פדידה | עדי אבישי

הירוקים של ארז בנודיס שבו לנצח עם צמד של עומר פדידה ובמאזנם כבר 38 נקודות, בדיוק כמו למוליכה נצרת עילית, שלא שיחקה היום. אשקלון המפורקת נפרדה ב-1:1 מעכו, 0:1 מפתיע למרמורק בלוד

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה הלאומית החל אחר הצהריים (שישי), עם חמישה משחקים. הפועל כפר סבא התארחה אצל הפועל רמת השרון, ניצחה 1:2 ונצמדה להפועל נצרת עילית המוליכה, כשלשתיהן 38 נקודות. הפועל פתח תקווה התארחה לקרב תחתית אצל הפועל איכסל, המשחק הסתיים ב-0:0.

מכבי אחי נצרת התארחה אצל בית"ר ת"א/רמלה והובסה 3:0, הפועל עכו חזרה ממשחק החוץ מול הפועל אשקלון עם נקודת ליגה, אחרי 1:1, ובני לוד אירחה את הפועל מרמורק, נועלת הטבלה של אסי דומב הפתיעה וניצחה 0:1.

הפועל רמת השרון – הפועל כפר סבא 2:1
האורחת מכפר סבא נצמדה בעקבות ניצחונה למוליכה הפועל נצרת עילית שעדיין לא שיחקה במחזור זה, כשלשתהין 38 נקודות. כפר סבא עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-23. עומר פדידה בעט נהדר כדור חופשי מ-25 מטרים, היישר אל חיבורי שערו של סהר חסון. בדקה ה-56, 0:2 לכפר סבא. פטר אוניקאצ'י נכנס לרחבה, מסר לבנג'מין קוקו, שהעביר עם העקב לעומר פדידה וזה גלגל מקרוב פנימה והשלים צמד פרטי. בדקה ה-67 חזרה רמת השרון למשחק. מוטי מלכה נגח משישה מטרים פנימה וקבע 2:1. שערו ה-11 העונה של מלכה.


יצחק שום. יש נחת מהקבוצה (דני מרון)

הפועל איכסל – הפועל פתח תקווה 0:0
קרב התחתית הסתיים ללא שערים. דווקא לאחר שאושרה מכירת הפועל פתח תקווה לעמותת הכחולה, לא הצליחו שחקניו של מסאי דגו לכבוש וחזרו הביתה עם נקודת ליגה אחת.


הפועל אשקלון – הפועל עכו 1:1

על רקע אי הבהירות אצל המארחת, כשעתיד הקבוצה של שלומי דורה נמצא בערפל, ולאחר שרבים משחקניה שוחררו בשל בעיות תקציביות, אירחו הדרומיים את הצפוניים של אלון זיו. בדקה 16 ובניגוד לכל התחזיות, עלתה אשקלון ליתרון 0:1. תומר לוי פרץ באגף, נכנס לרחבה ומסר לאליאור משעלי, שמקרוב בעט לרשת. עכו השוותה בדקה ה-60. בלם אשקלון, טאדאס קיאנסקאס, וליאור חדריאן השוער שגו, חלוץ עכו, אקיגו אוהיסו עט על המציאה ומול שער ריק גלגל פנימה, 1:1.


בני לוד – הפועל מרמורק 1:0

משחק תחתית לוהט נערך בלוד ובסיומו הפתיעה האורחת שרשמה את ניצחון הליגה השלישי שלה העונה. אין ספק שמאז הגיע אסי דומב לקבוצה מרחובות, היא נראית הרבה יותר טוב, למרות שנותרה במקום האחרון בטבלה. בדקה ה-36 כבשו האורחים שער יקר ועלו ליתרון 0:1, אחרי שאביעד בורלא עט על כדור שהדף שוער לוד והמשיך לרשת.


זיו אריה. 0:3 ביתי מרשים (אודי ציטיאט)

בית"ר ת"א/רמלה – מכבי אחי נצרת 0:3
בדקה ה-17, החמיצה אחי נצרת הזדמנות לעלות ליתרון.  כדור עונשין מ-11 מטרים נשרק לזכות האורחים אחרי שפאדי נג'אר הכשיל ברחבה את אחמד דראושה. אנס דאבור לקח את הפנדל ובעט ברשלנות מעל השער והחוצה. בדקה ה-41, גיא בדש הוכשל ברחבה על ידי הבלם קאסיו פרננדס. השופט שניר לוי שרק לפנדל, שי גולן בעט פנימה. עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, 0:2 למארחת. תומר אלטמן התנהל עם כדור ולפתע שחרר בעיטה אדירה ברגל שמאל, פנימה. קבוצתו של מוטי איווניר בצרות שרק גברו בדקה ה-65, כשמוחמד חטיב ספג כרטיס אדום והותיר את האורחים בעשרה שחקנים. בדקה ה-74, 0:3 למארחת, עומר בוארון סיים נהדר התקפה מתפרצת וכבש את השלישי של קבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי