גלבאן קיבל אישור עבודה עד סוף מאי: "אנחנו מתרגשים"

גלבאן
גלבאן | ארכיון פרטי

הקשר הארגנטינאי של הפועל ראשון לציון קיבל אשרת עבודה זמנית: "קיבלתי את הידיעה המשמחת בבוקר, אנחנו אוהבים את מדינת ישראל והיא חלק מאיתנו. סופר את השעות למשחק נגד כפר סבא"

(גודל טקסט)

הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן קיבל הבוקר (שני) אישור עבודה עד ה-31 במאי לאחר שמשרד הפנים קיבל את המלצת ועדת רשות ההגירה והאוכלוסין. השחקן שהה בישראל ללא אישור עבודה כפי שפורסם בספורט1, וגירושו עם משפחתו נמנע לפני מספר חודשים רק בהתערבות של נשיא המדינה רובי ריבלין. כזכור, בני יהודה והפועל תל אביב לא חידשו את רשיון העבודה של גלבאן, שנעצר ושוחרר בערבות בדצמבר.

פדרו גלבאן: "קיבלתי את הידיעה הבוקר וזאת הידיעה המשמחת ביותר עבורי ומשפחתי. אשתי והבנות שלי בוכות כאן ואי אפשר להרגיע אותן. יש לי ארבע בנות והקטנה תינוקת. אנחנו אוהבים את מדינת ישראל שהיא חלק מאיתנו, אני מתרגש".

הארגנטינאי הוסיף: "אני מתאמן כל יום בהפועל ראשון לציון ונמצא בכושר, אשחק כבר ביום שישי נגד הפועל כפר סבא, אני סופר את השעות". התוכנית של גלבאן היא לקבל אישור עבודה קבוע, וכבר נעשתה פעולה בנושא על ידי עורך הדין תומר ורשה ומשרדו מול הגורמים במשרד הפנים בעזרת הפועל ראשון לציון. בעתיד מתכנן הקשר הארגנטינאי לפתוח בית ספר לכדורגל בפתח תקווה, שם הוא מתגורר.
 

פדרו גלבאן. "מדינת ישראל היא חלק מאיתנו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי