2:0 לכפר סבא בפתח תקווה, נס ציונה זינקה למקום השלישי

מסאי דגו
מסאי דגו | לירון מולדובן

הפועל פ"ת של מסאי דגו ניצחה את קבוצתו של ארז בנודיס שנותרה במקום השני, המנצחת בורחת מהתחתית. הסקציה שעלתה בתחילת העונה מליגה א', רשמה 0:1 בראשון לציון. בתחתית: איכסל - לוד 1:1

(גודל טקסט)
המחזור ה-27 של הליגה הלאומית יצא אחר הצהריים (שישי) לדרך עם חמישה משחקים. במוקד, המשחק שבו אירחה הפועל פתח תקווה את הפועל כפר סבא וגברה עליה 0:2. המנצחת ממשיכה לברוח מהתחתית, המנוצחת נותרה בינתיים במקום השני. הפועל ראשון לציון אירחה את סקציה נס ציונה, האורחים ניצחו 0:1 וזינקו למקום השלישי בטבלה.  


בית"ר תל אביב/רמלה פגשה במשחק רדיוס בגרונדמן את הפועל עפולה וניצחה 1:3. הפועל עכו אירחה את אחי נצרת למשחק שהסתיים ב-1:1, והפועל איכסל פגשה את בני לוד לקרב תחתית שהסתיים גם הוא ב-1:1.


הפועל פתח תקווה – הפועל כפר סבא 0:2
המלאבסים ומאמנם מסאי דגו ממשיכים להתרחק מהקו האדום והם כבר במקום העשירי. שחקניו של ארז בנודיס, נותרו במקום השני בטבלה, אך אם הם עדיין חולמים על ליגת העל, כדאי שיתעוררו מהר ככל האפשר. בדקה ה-36, 0:1 למארחת. עמית מזרחי פרץ באגף ימין, ומסר כדור לרחבה לעברו של אמאדו סוקונה שהכניע את איתמר ישראלי. בדקה ה-90 כבש שגיא דרור את השער השני למארחת בסיומה של התקפה נהדרת.



בנודיס. נותר למרות ההפסד במקום השני (דני מרון)


הפועל ראשל"צ – נס ציונה 1:0 
נס ציונה פתחה טוב את המחצית השנייה ובדקה ה-47 זכתה  זכתה לכדור עונשין מ-11 מטרים. רז שטיין בעט מהנקודה הלבנה במדויק לרשת וכבש את שערו ה-11 העונה. האורחת זינקה למקום השלישי בטבלה.


בית"ר ת"א/רמלה – הפועל עפולה 1:3
הקבוצה של זיו אריה הגיעה למשחק הרדיוס אותו אירחה ברמת השרון אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון. המארחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-14. עומר בוארון קיבל כדור במרכז הרחבה ובעט חזק ומדויק לרשת. בדקה ה-19 כבר 0:2. אנאס מחמיד קיבל כדור טוב שהגביה תומר אלטמן ונגח נהדר לרשת. עפולה צימקה ל-2:1 בדקה ה-63. כדור טוב של אורי צעדון הגיע אל דני גרופר שבעט נהדר לרשת. בדקה ה-75, 1:3 למארחת כשגיא בדש דחק מתוך ערבוביה לרשת. בדקה ה-90 פנדל לבית"ר תל אביב/רמלה, עומר בוארון החמיץ הזדמנות לשער רביעי לקבוצתו.


הפועל עכו – אחי נצרת 1:1
שחקניו של מוטי איווניר המורחק עלו ליתרון בדקה ה-60. כדור קרן לזכות אחי נצרת הורחק לא טוב, הגיע אל אכרם שריח שבעט לרשת הגבוהה ופנימה. 0:1 לאורחים. עכו השוותה בדקה ה-79 אחרי פנדל לזכותה אותו הפך אליאור סיידר לשער שוויון.



מוטי איווניר. ראה את התיקו מהיציע (ערן לוף)


הפועל איכסל – בני לוד 1:1
זה היה קרב ישיר בין שתי קבוצות שנותרו אחרי התיקו ביניהן מתחת לקו האדום. כבר בדקה ה-14 נותרה לוד בעשרה שחקנים אחרי שבן בן יאיר ביצע עבירה וספג כרטיס אדום. לוד עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-52. מורד אבו ענזה סיים סלאלום נהדר בבעיטה לרשת וכבש שער יקר. בדקה ה-72 השוותה המארחת ל-1:1 דייגו סליס נגח בכדור לעברו של ווהיב חביבאללה שבעט חזק פנימה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי