מרמורק הדהימה את נצרת עלית, הפסדים גם לקטמון ולאשקלון

שומרים על פרופורציות. ירון הוכנבוים
שומרים על פרופורציות. ירון הוכנבוים | צילום: עדי אבישי

קבוצתו של אסי דומב ממשיכה לחולל ניסים עם 0:1 על מוליכת הלאומית, יוסי מזרחי רשם הפסד ליגה ראשון אחרי 2:1 לרמת השרון, חבורתו של שלומי דורה הובסה 4:2 על ידי להפועל ר"ג

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 של הליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים מפתיעים במיוחד. לאחר ההפסד של הפועל כבר סבא ביום שישי נגד הפועל פתח תקווה, הפועל אשקלון והפועל קטמון קיבלו הזדמנות לעלות למקום השני, אך גם הן כמו הקבוצה מהשרון יצאו בידיים ריקות נגד הפועל רמת גן והפועל רמת השרון בהתאמה. המשחק השלישי היה מפתיע לא פחות כאשר המוליכה הפועל נצרת עילית הפסידה 0:1 להפועל מרמורק מהתחתית.

הפועל נצרת – הפועל מרמורק 1:0
מאז הגיע אסי דומב למרמורק הקבוצה לא מפסיקה להפתיע את הליגה הלאומית והפעם ניצחה את מוליכת הליגה נצרת עלית שהפסידה לראשונה אחרי ארבעה משחקים. השער היחיד במשחק נכבש על ידי בן מיזן בדקה ה-41. המנצחת עלתה מהמקום האחרון למקום ה-14, נצרת עלית מנגד לא איבדה את המקום הראשון למרות המעידה.

הפועל רמת השרון – הפועל קטמון 1:3
יוסי מזרחי רשם הפסד ראשון בקבוצתו החדשה וזה קרה דווקא לאחר שקבוצתו קיבלה הזדמנות לבסס את עצמה במקום השני במשחק החוץ ברמת השרון. שרון זיסו הנהדר העלה את המארחת ליתרון מהיר כבר אחרי 16 דקות ומוטי מלכה הכפיל את היתרון הביתי כעבור עשר דקות, וויליאם אגאדה הצעיר צימק בדקה ה-54, אך פה בבאו הגמבי סגר את הסיפור בדקה ה-65 וסידר לקבוצתו ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים.

הפועל אשקלון – הפועל רמת גן 4:2
קבוצתו של בני בן זקן חזרה למסלול הניצחונות לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות במשחק רב שערים במגרש הדרומי באשקלון. האורחים עלו ליתרון אחרי 18 דקות אחרי שער של רז נחמיאס. בדקה ה-63 הדר אריאל כבש את השני לזכות רמת גן וחמש דקות לאחר מכן נחמיאס השלים צמד והשליש את היתרון. כשהיה נראה שחבורתו של בני בן זקן בדרך לניצחון קליל, אשקלון הגיבה עם צמד שערים מהירים של אליאור משעלי ועוז פרץ, אך לאחר שבע דקות של מותחן דור חוגי כבש את הרביעי שתי דקות לתוספת הזמן והבטיח את הניצחון הרמת גני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי