אסי דומב: "הייתי נאיבי וחשבתי שאקבל יותר זמן בהפועל ת"א"

אסי דומב
אסי דומב | דני מרון

מאמן הפועל מרמורק התראיין בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לסיכויים של קבוצתו לשרוד בלאומית: "אני מאמין שנישאר, אנחנו לא הכי חלשים בליגה". וגם דיבר על עתידו: "מאמין שאני יכול להתקדם"

(גודל טקסט)

הפועל מרמורק שכבר סומנה כיורדת בטוחה לליגה א', ממשיכה במסע ההיחלצות מהתחתית הבוערת מאז הגעתו של אסי דומב ואתמול (שני) עשתה צעד משמעותי נוסף כאשר ניצחה 0:1 את מוליכת הליגה הפועל נצרת עלית ועלתה מעל הקו האדום. הערב דומב סיפר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM על התהליך שעברה הקבוצה במהלך כהונתו וגם דיבר על עתידו.

אסי דומב פתח את דבריו ואמר: "זה הכל מזל (צוחק), אבל אם עובדים כמו שצריך אז אנחנו יכולים להצליח. מהרגע שהגעתי לפה המטרה הייתה לייצב את הקבוצה ולהימנע מתוצאות מביכות. זה היה יכול להיות מצחיק להצהיר שאנחנו נשארים בליגה, לומר את זה שהיה יכול להיות קצת מגוחך. אבל החלפתי 14 שחקנים ואם הזמן הציפיות השתנו, שחררתי המון שחקנים שמאמינים במערכת ובמקום לעלות את המורל הם רק מורידים".

האם אתם הקבוצה הכי חלשה בליגה: "בוודאי שלא, לא היה משחק אחד שגנבנו ניצחון. הליגה מאוד שיוונית, אין הבדלים מאוד גדולים בליגה, בגלל זה כל מועדון גדול שיורד הוא מיד עולה ליגה כי התקציב שלו גדול באופן משמעותי והוא יכול להחתים הרבה יותר יקרים, כמו מכבי נתניה הפועל תל אביב בשנים האחרונות והשנה אין קבוצה כזאת".


"אנחנו לא הכי חלשים בליגה". אסי דומב מאמין בקבוצתו (האתר הרשמי)

מה הסיכויים שתישארו בליגה: "אני מאמין שנישאר בליגה, אבל זה יהיה מאוד שחצני מצד שני לומר שאנחנו נשארים. אני לא יודע אם לומר לך אחוזים, יש סיכוי של 50 אחוזים שנשרוד. נשארו לנו משחקים נגד רמלה, הפועל פ"ת וראשל"צ עד הפלייאוף, וכמו שאמרתי כל הקבוצות שוויוניות ואני בא לשחק ולנצח, אין מה להסתגר".

היעד הבא: "ברור שאני רוצה להתקדם ולהצליח ואני מאמין שאני יכול, אבל יצאתי מעט מהגלגל, הייתי תקופה מחוץ לכדורגל בגלל שעברה עליי תקופה לא הכי נעימה בהפועל תל אביב, אבל זה בא בדיוק בתקופת מעבר, הייתי קצת נאיבי וחשבתי שאקבל יותר זמן בהפועל תל אביב".

היית סוכן בין לבין: "נכון היה הרבה פחות עצבים, התעסקתי בזה כי אני אוהב כדורגל, הייתי יותר בצד של הסקאוטינג. וגם עדיין אני במחלקת הנוער של רמת השרון ואתה רואה את הכל בפרספקטיבה אחרת".


"עברה עלי תקופה לא הכי נעימה בהפועל תל אביב" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי