הפועל קטמון חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את הפועל נצרת עלית

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | דני מרון

מוליכת הטבלה איבדה יתרון במחצית הראשונה תוך 11 דקות לאחר שערים של רוז'נסקי ושלום. הפועל כפר סבא רשמה ניצחון שני ברציפות אחרי 0:1 ביתי על הפועל ר"ג. נס ציונה שמרה על המקום השני לאחר 1:2 על בית"ר רמלה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

המחזור ה-32 של הליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם המשך המאבק הצמוד לליגת העל עם שלושה משחקים בפלייאוף העליון. המוליכה נצרת עלית רשמה הפסד נוסף לאחר 2:1 דרמטי להפועל קטמון. הפועל כפר סבא רשמה ניצחון שני ברציפות בעידן אופיר חיים לאחר 0:1 על הפועל רמת גן ועירוני נס ציונה ממשיכה בעונה הסנסציונית שלה עם 1:2 על בית"ר תל אביב רמלה.

הפועל נצרת עלית – הפועל קטמון 2:1
מוליכת הטבלה הגיעה אחרי רצף מאכזב של שלושה משחקים ללא ניצחון, אך במועדון הבינו שניצחון על קטמון מהמקום החמישי עשוי לקרב באופן משמעותי את הקבוצה הצפונית לליגת העל. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-41 לאחר פנדל מדויק של גיא דיין, אבל יהודי האמריקאי ג'ייק רוז'נסקי איזן בדקה ה-78 והראל שלום השלים מהפך דרמטי בדקה ה-90 שהעלה את הקבוצה הירושלמית למקום השלישי, במרחק של נקודה אחת מעלייה.

הפועל כפר סבא – הפועל רמת גן 0:1
זה לקח מעט זמן, אבל הקבוצה מהשרון שמינתה את אופיר חיים לפני כחודש חוזרת לעצמה עם ניצחון שני ברציפות עם ניצחון ביתי על הפועל רמת גן. את השער היחיד במשחק כבש עומר פדידה בדקה ה-16 שהספיק לקבוצתו לצבור עוד שלוש נקודות יקרות.

תוצאה נוספת
בית"ר ת"א/רמלה – סקציה נס ציונה 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי